• OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,03%34 730,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,03%34 730,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • 03.03.07, 12:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kampaania neelab erakondade kukrust kuni 130 miljonit krooni

Jõukamad erakonnad on valimiste lõpuspurdis lasknud käiku massiivse reklaamitulva, mis viib kampaania kogumaksumuse asjatundjate hinnangul 120–130 miljoni krooni kanti.
Eesti Päevaleht konsulteeris mitme reklaamieksperdiga, kes kõik kinnitasid, et valimiskampaania hind tuleb tublisti üle saja miljoni krooni. “Vähemalt 120–130 miljonit krooni. Arvan, et Keskerakond kulutab 40–45 miljonit, Reformierakond 30–35 miljonit ja IRL 25–30 miljonit krooni,” hindas üks ekspert. Tegu on hiidsummaga, mis moodustab märkimisväärse osa reklaamituru aastasest mahust – läinud aastal oli Eesti meediareklaamituru käive 1,335 miljardit krooni.
2003. aastal kulutasid erakonnad endi koostatud aruannete andmeil riigikogu valimiste eel 61 miljonit krooni, veel läinud sügisel ennustati, et tänavune kampaania maksab kokku 80–100 miljonit krooni.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele