Jõukamad erakonnad on valimiste lõpuspurdis
lasknud käiku massiivse reklaamitulva, mis viib kampaania kogumaksumuse
asjatundjate hinnangul 120–130 miljoni krooni kanti.
Eesti Päevaleht konsulteeris mitme reklaamieksperdiga, kes kõik kinnitasid, et valimiskampaania hind tuleb tublisti üle saja miljoni krooni. “Vähemalt 120–130 miljonit krooni. Arvan, et Keskerakond kulutab 40–45 miljonit, Reformierakond 30–35 miljonit ja IRL 25–30 miljonit krooni,” hindas üks ekspert. Tegu on hiidsummaga, mis moodustab märkimisväärse osa reklaamituru aastasest mahust – läinud aastal oli Eesti meediareklaamituru käive 1,335 miljardit krooni.
2003. aastal kulutasid erakonnad endi koostatud aruannete andmeil riigikogu valimiste eel 61 miljonit krooni, veel läinud sügisel ennustati, et tänavune kampaania maksab kokku 80–100 miljonit krooni.