Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Küsimus sõitjatele - kui realistlik siis mäng on?

    Rallimängus on hästi tähtis kõik seaded väga paika saada. Alguses keerasime asjad paigast. Kui mängu jälle korda saime, olid auto reaktsioon ja käitumine ausalt öeldes päris head.
    Füüsika on õige, aga mingil hetkel tekib vajadus tajuda tagumikuga libisemisi, eriti just suurtel kiirustel.
    Ainuke asi, millest ma aru ei saanud, oli kaardilugeja funktsioon. Kiirust oli jube keeruline kaardilugeja jutu järgi seada. Võib-olla olen mina rumal, mine sa tea.
    Gran Turismot peaks pikemalt mängima. Graafika ja heli olid sel väga head. Ma pole ringrajal muidu palju sõitnud, kuid tundub, et omas nišis on GT4 rohkem arenenud kui WRC 2005 rallimäng .
    Ringrajamängude kogemus on realistlikum.
    Graafika on oluline. On vaja näha kurve ette ning kui pilt on säbrune, on raske hinnata, mida järgmises kurvis teha.
    Rallis rada õppima ei pea, aga vajalikku mõtlemist on mänguga võimalik õppida küll. Loogikat saab, aga tunnetust mitte.
    Sõiduoskus sõltub ikka tagumikust.
    Paar korda kuus võiks ikka mängida, loogika arendamine ei oleks üldse paha.
    Erinevatel mängudel tundusid osa asju väga realistlikud. Füüsika tundus paigas olevat. Kui suure autoga pidurdasin, siis auto hakkas ujuma, nagu peab.
    Peamine on, jah, see, et ei ole taguotsa tunnetust. Kui selle juurde saaks, oleks päris hea. Eks rool põhimõtteliselt oli õige. Osa asju oli võib-olla ülevõimendatud, aga mängus saab rooli tagasisidet rohkem jälgida. Päriselt on muid tundeid ja jõude rohkem.
    Rada saab õppida, saab teada, et kurv läheb vasakule või paremale, kuid puudu jääb väga oluline osa - kiirendused. Need kõik peaks jääma keha mällu. Nii ei õnnestu, et mängus teed raja selgeks ja siis lähed kohe päris rada sõitma.
    Vihmasõidul tekivad ka veevoolamise kohad, loigud - seda mängust ei õpi.
    Esimene sõit Nürnburgil oli kõige lähemal realistlikule, realistlik kohe kindlasti mitte, minu arust on puudu kõige olulisem komponent - taguotsa tunnetus.
    Päris see igal juhul ei ole.
    Mingisuguse tunde mäng ehk annab, aga kohaneda on vaja kindlasti mängu loogikaga. Rooliga on igal juhul parem kui arvutiklahvidega.
    Usutavad on kindlasti pilt ja rooli tunnetus, kui hästi seadistada. Aru ei saanud paraku veel mängust. Tööd peaks mängus tegema, et hakata seadistama rehvi segusid ja muud.
    Minul jäi kõige rohkem puudu tooli tunnetusest. Selle tagasiside puudumine ringrajal, kus pidamine on väga hea ning hoiad end nii paljude punktidega auto vastas kui võimalik, et tunnetada kehaga, millal mida teha on nadi.
    Uskumatu on siiski minu jaoks, kui lähedale reaalsusele mäng toodud on.
    Asfaldil käitub auto nagu päriselt, seni kuni libisema hakkab. Püüdmine on raskem kui tegelikkuses, vähemalt minu jaoks.
    Kiirendused ja juhitavus olid minu autole - millega ka päriselt sõidan - väga lähedal.
    Autor: ÄP
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Investeerimine ja surm: pärandamise maksunüanssidest välismaa kinnisvara konksudeni Kahjumliku investeeringu pealt tuleb maksta tulumaksu
“Isegi hea tervisega investorile ei tee paha, kui nende asjade peale mõelda,” arvab kõhedaks tegevate surma ja pärandamise teemade kohta maksuekspert Ranno Tingas.
“Isegi hea tervisega investorile ei tee paha, kui nende asjade peale mõelda,” arvab kõhedaks tegevate surma ja pärandamise teemade kohta maksuekspert Ranno Tingas.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Savisaare sõnul oli tema Tallinna tööots rohkem hobi
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.