Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Hinnainfot vahendav portaal sai uue omaniku
Pärna sõnul jääb Hinnaweb sisult samaks ning pakub ka edaspidi infot toodete kohta ning hinnavõrdlusi. Kodulehekülg teeb läbi põhjaliku värskenduskuuri ja uuel kujul on see plaanis avada aprilli lõpus. Lisaks hakkab Hinnaweb pakkuma rohkem kaasaegseid kasutusvõimalusi.
"Plaane on mitu. Kas kõik neist ka teostuvad, on praegu veel vara rääkida," ütles Pärn, kelle sooviks on veebikeskkonda interaktiivsemaks muuta. Üks uuendus on videoklipid, kus firmad saavad tutvustada ennast ja oma tooteid. Teenus on firmadele tasuline, kuid Pärna sõnul pole eesmärk sellega kasumit teenida, vaid teistest erineda. "Me pakume ettevõtetele seda võimalust videoklipi tootmise hinnaga," selgitas Pärn.
Lisaks soovib ta luua kinnisvarakeskkonna, kus saab võrrelda uute korterelamute hindu. Läbirääkimised kinnisvaraarendajatega käivad ning Pärna sõnul on see idee leidnud positiivset vastukaja.
Kuna firmadega uute lepingute sõlmimiseks ning keskkonna haldamiseks jääb olemasolevast tööjõust Pärna sõnul väheks, otsitakse meeskonda täiendust. Lähitulevikus hakkab Hinnawebis tööle kolm müügimeest.
Eelmine omanik Enterprime OÜ pani Hinnawebi kaubamärgi ja domeeni mullu septembris müüki peamiselt seetõttu, et ei suutnud enam portaali piisavalt arendada. Enterprime'i omanik Margus Talv ütles, et ostuhuvilisi oli kümmekond, neist suuremad olid Eesti Päevaleht ja internetiärimees Raivo Hein.
"Me arutasime perspektiive seoses Hinnawebi praeguse tasemega ja sellega, kui palju seal oleks vaja tööd teha, et see uuesti jalule aidata, ning jõudsime järeldusele, et hinna ja kvaliteedi suhe ei ole päris tasakaalus," kommenteeris Hein.
Pärna sõnul kujunes ostuhind oodatust küll veidi kõrgemaks, aga kuna tulevikuplaanid seoses Hinnawebiga olid juba tehtud, ei soovinud ta loobuda.