Eesti suurima joogitootja kogumüük oli
2007. aasta I kvartalis 28 miljonit liitrit, kasvades 2006. a tulemusega
võrreldes 11%. Eksport moodustas ettevõtte kogumüügist 4,3 miljonit liitrit,
kasvades möödunud aasta sama perioodiga võrreldes 12%.
I kvartali müügitulemuste põhjal on A. Le Coq’i müügis teinud suurima kasvu energia- ja spordijoogid (kasv +44%), mahl (kasv +19%) ning vesi (+15%), teatas ettevõte.
A. Le Coq’i juht Tarmo Noop ütles tulemusi kommenteerides, et esimese kvartali müügiandmed jaekaubanduse joogiriiulitelt kinnitavad uute, tervislike toodete jätkuvat eelistamist tarbijate poolt, mis on ettevõtte turuedu tagajad. „Suur hüpe on toimunud näiteks nooremale põlvkonnale mõeldud energia- ja spordijookide segmendis, kus Dynami:t ning Arctic toodete müük lähenes esimese kvartaliga 600 tuhandele liitrile,“ ütles Noop antud kategooria 44% müügikasvu selgitades.
Aura kvaliteetmahlade ligi 3,3 miljoni liitrist läbimüüki kommenteerides ütles Noop, et 19%-ne kasv on tingitud tarbijate teadlikkuse kasvust ning võimalustest eelistada täisväärtuslikku ning eestimaist mahla analoogide asemel. Veesegmendis müüs ettevõtte I kvartalis 2,9 miljonit liitrit Aura vett, 15%-se müügikasvu on taganud pidev tootearendus ning uute maitsete (arbuusivesi) lisandumine tootevalikusse.
A. Le Coq’i õllede müük suurenes esimese kolme kuuga 4% (kokku 9,6 miljonit l), Lahjade alkohoolsete jookide ja long drinkide müük suurenes I kvartali tulemuste põhjal 35% (kokku 2,7 miljonit liitrit).
A. Le Coq´i sortimendis on 9 tootegruppi, olulisemateks brändideks A. Le Coq, Aura ja Limonaad.
A. Le Coq on Eesti suurim joogitooja, ettevõtte turuosad olid 2006. müügiandmetel õlleturul 37,1% (II positsioon), siidriturul 45% (I positsioon), long drinkide turul 54% (I positsioon), mahlaturul 33% (I positsioon), karastus- ja mahlajoogid.