• OMX Baltic0,57%301,39
  • OMX Riga0,52%868,04
  • OMX Tallinn0,34%1 961,49
  • OMX Vilnius0,56%1 172,25
  • S&P 5000,74%5 525,21
  • DOW 300,05%40 113,5
  • Nasdaq 1,26%17 382,94
  • FTSE 1000,09%8 415,25
  • Nikkei 2251,9%35 705,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,86
  • OMX Baltic0,57%301,39
  • OMX Riga0,52%868,04
  • OMX Tallinn0,34%1 961,49
  • OMX Vilnius0,56%1 172,25
  • S&P 5000,74%5 525,21
  • DOW 300,05%40 113,5
  • Nasdaq 1,26%17 382,94
  • FTSE 1000,09%8 415,25
  • Nikkei 2251,9%35 705,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,86
  • 04.04.07, 15:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

A. Le Coq’i kvartalimüük kasvas 11%

Eesti suurima joogitootja kogumüük oli 2007. aasta I kvartalis 28 miljonit liitrit, kasvades 2006. a tulemusega võrreldes 11%. Eksport moodustas ettevõtte kogumüügist 4,3 miljonit liitrit, kasvades möödunud aasta sama perioodiga võrreldes 12%.
I kvartali müügitulemuste põhjal on A. Le Coq’i müügis teinud suurima kasvu energia- ja spordijoogid (kasv +44%), mahl (kasv +19%) ning vesi (+15%), teatas ettevõte.
A. Le Coq’i juht Tarmo Noop ütles tulemusi kommenteerides, et esimese kvartali müügiandmed jaekaubanduse joogiriiulitelt kinnitavad uute, tervislike toodete jätkuvat eelistamist tarbijate poolt, mis on ettevõtte turuedu tagajad. „Suur hüpe on toimunud näiteks nooremale põlvkonnale mõeldud energia- ja spordijookide segmendis, kus Dynami:t ning Arctic toodete müük lähenes esimese kvartaliga 600 tuhandele liitrile,“ ütles Noop antud kategooria 44% müügikasvu selgitades.
Aura kvaliteetmahlade ligi 3,3 miljoni liitrist läbimüüki kommenteerides ütles Noop, et 19%-ne kasv on tingitud tarbijate teadlikkuse kasvust ning võimalustest eelistada täisväärtuslikku ning eestimaist mahla analoogide asemel. Veesegmendis müüs ettevõtte I kvartalis 2,9 miljonit liitrit Aura vett, 15%-se müügikasvu on taganud pidev tootearendus ning uute maitsete (arbuusivesi) lisandumine tootevalikusse.
A. Le Coq’i õllede müük suurenes esimese kolme kuuga 4% (kokku 9,6 miljonit l), Lahjade alkohoolsete jookide ja long drinkide müük suurenes I kvartali tulemuste põhjal 35% (kokku 2,7 miljonit liitrit).
A. Le Coq´i sortimendis on 9 tootegruppi, olulisemateks brändideks A. Le Coq, Aura ja Limonaad.
A. Le Coq on Eesti suurim joogitooja, ettevõtte turuosad olid 2006. müügiandmetel õlleturul 37,1% (II positsioon), siidriturul 45% (I positsioon), long drinkide turul 54% (I positsioon), mahlaturul 33% (I positsioon), karastus- ja mahlajoogid.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele