Turule tuli uus kontori rentimise teenus

Enn Tosso 23. aprill 2007, 00:00

Nimelt üüritakse Tornimäe kaksiktornis suur lahmakas büroopinda, jagatakse see tükkideks, varustatakse kontoritehnika ning sekretäriga ning renditakse kallimalt firmadele edasi. Põhimõtteliselt on tegemist kontoriteenuste sisseostuga.

Kas teie ärimudel toimibki põhimõtteliselt nii, et teie firma rendib Tornimäe ärikeskuselt suure pinna, jagab selle tükkideks ning rendib annab osade kaupa kallimalt allrendile?

Rendime omanikult tõepoolest 500ruutmeetrise pinna, kus pakume täislahendusega bürooteenuseid.

See tähendab kontori- ja nõupidamisruumide rendile andmist koos vajalike tugiteenustega, alates vastuvõtusekretärist ja asjaajamisteenustest kuni IT-lahenduste ja mööbli rendini välja.

Kui palju selline täisteenuste pakett ruutmeetri kohta on kallim, kui lihtsalt üürida samas majas büroopind otse omanikult?

Kuna me ei üüri pelgalt kontoripinda, vaid pakume toimivat kontorit, siis ei ole päris õige võrrelda seda ruutmeetrihinnaga. See oleks sama, kui võrrelda kohvipaki hinda poes ja kohvitassi hinda restoranis.

Millega siis teie teenust saab võrrelda?

Kui võtta näiteks üks väikefirma, kus töötab kolm inimest pluss sekretär, siis üldjuhul on neil ikka vaja kasutada nõupidamisruume, et klientidega kohtuda, samuti oma vajadusteks kööginurka ja tualettruume. See tähendab vähemalt 60 m2 suurust kontorit.

Tornimäel pakutakse kontoreid büroodena keskmiselt 300 krooni ruutmeeter, mis tähendab 18 000kroonist väljaminekut. Lisaks tulevad kommunaalmaksed, investeeringud nõupidamisruumi mööblisse ja tehnikasse, samuti köögimööblisse, mis on teine 50 000 krooni.

Millised on lisaväärtused, mida täispaketi ostja saab võrreldes tavalise rentnikuga?

Klient saab valmis ja toimiva kontori, kus tööd teha. Kui ta ise kontorist väljas on, võib tema telefonikõnedele vastata ärikeskuse sekretär.

Kui ta viibib Eestist väljas, leiab ta oma saabuva tavaposti skaneeritult e-kirjast. See tähendab, et tema ärisuhtlus ei katke, kui teda ennast kontoris ei ole. Tähtsusetum aspekt pole ka sotsiaalne suhtlemine. Paari töötajaga firmas on ikka nii, et kui keegi on pikemalt ära, kas siis puhkusel või ärireisil või hoopis haiguslehel, siis üksi töötamine muutub igavaks.

Ärikeskuses on ikkagi võimalik inimestega suhelda, kas siis kohvitassi taga teiste klientidega või sekretäridega juttu puhudes.

Kui üks sekretär on palgatud mitme firma peale, kuidas laheneb ärisaladuste kaitse ning lojaalsuse küsimus, kui näiteks ettevõtted on konkurendid, ent tellimused tulevad ühe ja sama sekretäri kätte?

Kõik kliente puudutav informatsioon on konfidentsiaalne. Kui klient kasutab meie sekretäriteenuseid, siis lepime eraldi kokku, milliseid suhtluskanaleid kasutada ja kes on need inimesed, kellele informatsiooni edastada tohib.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    06. December 2011, 19:34
    Otsi:

    Ava täpsem otsing