Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Degustatsioon tõstab käivet kordades

    Kuna degusteerimine on kallis, siis toimuvad need siis, kui kontaktide arv on suur. Tootetutvustajate meelisaeg on reedeti kell 17-19.
    Tihti ostetakse tootetutvustused sisse, kuna degusteerimisfirmadel on piisavalt töötajaid ja materjali.
    Tooteesitlusi korraldava Degusteri juhataja Lauri Viliberti hinnangul degustatsioonide maht järjest kasvab. "80-90% teles reklaamitud tooteid tutvustakse ka poodides," on ta veendunud. Uue toote lansseerimisel kulutatakse degusteerimisele 30 000-100 000 krooni, samas väiksemad firmad saavad hakkama ka 10 000 krooniga. "Kui inimene on toodet proovinud ja see talle maitseb, siis on ta ka nõus seda ostma," arvas ta. Degusteris töötavad tööettevõtulepingu alusel peamiselt tüdrukud, kellest 95% on üliõpilased. "Müügialase baaskoolituse teeme küll ise, kuid tootealaseid koolitusi viivad läbi firmade spetsialistid," lisas ta.
    Degusteerimised toimuvad tavaliselt poodides, kus toodet kohe ka osta saab. Enamasti on nendeks suuremad ketid, nagu Selver, Rimi, Maksimarket ja Prisma. Vähem korraldatakse tootetutvustusi Comarketis ja Maximas, kuna seal piirab ruumipuudus.
    Stockmannis ja Prismas korraldavad degustatsioone Viliberti sõnul kauplused ise.
    Degustatsiooni optimaalne ajaline kestus on kaks kuni kolm tundi, lühema ajaga ei tasu mahukas eel- ja järeltöö ära. Viliberti hinnangul suurenevad müüginumbrid degusteerimise ajal kolm-neli korda.
    Leibur kulutab degusteerimistele kuus keskmiselt 80 000-100 000 krooni. Firma marketingidirektor Kreet Volmer on veendunud, et degustatsioonid on tõhus müügile õhutamise vahend.
    "Uute toodete turuletoomisel korraldame alati poodides tutvustusi, aga aeg-ajalt teeme seda ka juba sortimendis olevate toodetega, et juhtida tarbijad tagasi toote juurde või küsida neilt tagasisidet," lisas ta.
    Teenust ostab Leibur kahelt firmalt sisse ja kui uus toode tulemas on, tehakse degusteerimisfirma tüdrukutele koolitus.
    "Tarbija arvab tihti, et tutvustajad ongi Leiburi töötajad, ja seetõttu on oluline, et nad toodet tunneksid," rõhutas Volmer. Kauplustega soovitas ta kokku leppida paar kuud kuni isegi pool aastat ette.
    Alati ei pea degusteerimist korraldama kaupluses.
    Külmadel veebruarikuu hommikutel pakkus Prike kohvi Tallinna ummikutes igavlevatele autojuhtidele. Luxus Black Gold kohvi degusteerimine ajastati hommikusele ajale, sest kes ikka soovib peale tööd kaupluses kohvi juua, põhjendas Prike Tallinna tootejuht Klarika Šutov. Eestis esmakordne kampaania kestis paar nädalat ja aitas Šutovi sõnul kohvi tuntust tõsta. Täpseid müüginumbreid ei soovinud ta öelda.
    Degusteerimine on tähtis osa firma turundusplaanist ja kahetunnise degustatsiooni ajal kasvab müük mitukümmend korda.
    Lõuna-Eestis ja Pärnus teeme degusteerimised ise, aga Tallinnas ostame teenuse sisse, kuna mahud on nii suured ja on soodsam partneri abi kasutada. Kuus teeme umbes 100 tundi tootetutvustusi ja aastas kulub selleks 200 000 krooni.
    Degustatsioone teeme läbi aasta, aprillist jaanipäevani tutvustame suvetooteid ja septembrist aastavahetuseni talvetooteid.
    Ajaliselt eelistame reede õhtut ja laupäeva lõunat. Samas Maxima poodides, kus kampaaniad algavad teisipäeviti, on degustatsioonid teisipäevast neljapäevani.
  • Hetkel kuum
Kairit Kall: kvantiteedimajandusest kvaliteedimajanduseks
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Vaikne börsipäev viis S&P 500 indeksi uue rekordini
Suurele reedele eelnev kvartali viimane börsipäev kergitas S&P 500 indeksi vaikselt tänavu juba 22. rekordini.
Suurele reedele eelnev kvartali viimane börsipäev kergitas S&P 500 indeksi vaikselt tänavu juba 22. rekordini.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: nonii, tibulilled, kas tulete taas? Äripidaja intervjuu oma töötajatega
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi nipid: mida teha, kui töötaja tuleb palka juurde küsima, aga …
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Suur reede raadios: Jüri Ratas Keskerakonna võimust pealinnas
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Eestlane tõusis suure Soome börsifirma ärijuhiks
Varem Kristiine ja Rocca al Mare kaubanduskeskuseid juhtinud Helen Metsvaht läks omanikfirma Cityconi juhatusse ärijuhiks.
Varem Kristiine ja Rocca al Mare kaubanduskeskuseid juhtinud Helen Metsvaht läks omanikfirma Cityconi juhatusse ärijuhiks.