Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Hotmail sai uue näo
Microsoft, üritades kannul püsida Google'il ja Yahool, lasi oma sihtgrupist mööda. Kasutajate tagasiside oli üsna murelik - uus Hotmail ei meenutavat üldse vana ning olevat liiga ebamugav ja aeglane kasutada.
Cnet vahendab, et Windows Live Maili arendusjuhi Richard Craddocki sõnul pani Microsofti tööle Gmaili konkureeriva teenuse tulek. "Kui Gmail turule tuli, tõstis see lati ja nüüdisaegsele lehitsejarakendusele seatavad ootused kõrgele," lisas ta.
Lahenduseks pakutakse aga võimalust kasutada uuest Windows Live Hotmailist versiooni nimega Classic, mis on küll lihtsama väljanägemisega ning väiksema funktsionaalsusega, kuid kiirem.
Siiski ei tähenda klassikaline versioon paraku vana Hotmaili, millega kasutajad harjunud on. Ka Classic versioonis on muudetud kujundust õhulisemaks ning Live'i-laadsemaks.
Uue kujunduse eelis on Outlookile sarnanev väljanägemine, kus on võimalik e-kirjade nägemisele kuvada ka kirjade eelvaateid. Samuti on muutunud kontaktide haldamise aken ning kalendrirakendus.
Valusa otsusena võeti ka vastu ülemise reklaami kõrvaldamine, kuid loodetakse, et see toob lõppkokkuvõttes kasutajaid juurde.
Kujundus on uue Hotmaili täis- ja klassikalisel versioonil sarnane Windows Live Messengerile ning samas on tuttavaid elemente uuest operatsioonisüsteemist Windows Vista.Äripäev