Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Armastusega Venemaalt

    Alustades auto välimusest, peab mainima, et arvatavasti pole ühelgi teisel autol maailmas niipalju facelift'e olnud kui sellel Volgal. Aluseks on võetud juba üle kolmekümne aasta vanune mudel ja seda siis ajapikku meeldivamaks muudetud.
    Kui kaasajakirjanikud hakkasid seda autot nähes tähendusrikkalt köhatama, siis mina pean tunnistama, et välimus on maitseasi ja mulle tegelikult täitsa meeldib see auto. Juhul muidugi, kui sa seda just külje pealt ei vaata, kust paistavad ebatavaliselt pikk nina ja tagaosa ning nende vahel harjumatult lühike kabiin. Välimus ise on kohati laenatud nüüdseks liinilt kadunud 3111 pealt. Viimane polnud tehase jaoks eriti hea rentaablusega ja seda jõuti teha vaid 400 tükki, enne kui liinid prügimäele roostetama viidi.
    Sisu on nüüd, jah, päris uue välimuse saanud. Täiesti kaasaaegne ja viisakas näeb välja ka. Kurb on aga see, et nii suurel autol on nii lühike kabiin - seal pole võimalik end mugavalt tunda. Tellida saab ka nahkkatusega pikendatud versiooni, kuid see tekitab karmid käärid selle auto mõtte ja hinna vahele. Pidevalt tuli vestelda teemal, kuidas saab ühes nii suures autos nii vähe ruumi olla. Tagaistmel on sama palju ruumi kui tädi Anni sahvris ja ausalt öeldes kääksuvad ka uksed neid avades sama häälitsusega. Juhikohal pole üldse paha olla, küll on natuke harjumatu, et rool vaatab kergelt ukse poole ja ees istudes näeb tagumisest küljeaknast välja.
    Käigukang on lühem kui varasematel mudelitel ja ei alga eest, vaid täiesti viisakalt nagu igal lääne autol.
    Pagasiruumi avades mõtlesin: "No nii, sellise pika saba all peab ikka vähemalt voodikoht kolmele olema." Kuid ei! Pakiruum on väikene ja vastu tagaistmeid on paigaldatud riiul, millel asub tagavararatas.
    Varuratas on muide kinnitamata, võib väga valus olla, kui avarii korral see püssikuulina läbi salongi kihutab.
    Sõit hämmastas mind kõige rohkem. Katsepolügoonil olid viraažid, mida esmalt läbisid Volga testisõitjad. Nende võetud kiirusel kippusid aga rattad koopasse lööma. Igatahes istusid ajakirjanikud autos hambad ristis, sest sellist kogemust ei ole juba ammu ükski testisõit autoajakirjanikele pakkunud.
    Ise rooli saades avastasin, et mootorid - nii Chryselri kui ka Volga enda oma - on ühtlaselt uimased. Ameerika päritolu jõuallikas on küll vaiksem ja ökonoomsem. Sajakilomeetrise tunnikiirusega sõites oli tunne, nagu oleks kõik aknad autos lahti - sellest andsid märku vilin ja kohin.
    Ausalt, see pole hea auto. Kuid ta on odav - alla 120 000 Eesti krooni. Aga kui vaadata, milliseid autosid sama raha eest veel oleks võimalik osta, tuleb esmalt meelde Dacia Logan, mis suudab Volgat lüüa nii minekus kui ka ökonoomsuses, nii pakiruumi kui ka salongi suuruses.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
LHV tippjuht lahkub ametist
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Novira Capitalil sai Riias valmis ärikvartal
Eesti kinnisvaraarendaja Novira Capital ja Leedu investeerimisfondi Evernord Real Estate Fund III koostöös valmis Riia kesklinnas 70 miljonit eurot maksma läinud ärikvartal Novira Plaza.
Eesti kinnisvaraarendaja Novira Capital ja Leedu investeerimisfondi Evernord Real Estate Fund III koostöös valmis Riia kesklinnas 70 miljonit eurot maksma läinud ärikvartal Novira Plaza.
Eelarvenõukogu: riigivõlg kasvab kiirelt
Eelarvepuudujääk ulatub järgmistel aastatel koguni 5%ni SKPst ja riigivõlg jätkab kiiret kasvu. Selline eelarvepoliitika seaks ohtu Eesti majanduse stabiilse arengu ega vastaks eelarvereeglitele, selgub pressiteatest.
Eelarvepuudujääk ulatub järgmistel aastatel koguni 5%ni SKPst ja riigivõlg jätkab kiiret kasvu. Selline eelarvepoliitika seaks ohtu Eesti majanduse stabiilse arengu ega vastaks eelarvereeglitele, selgub pressiteatest.