Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Luksus teisel korrusel - Grand Cherokee täispauk

    Jeepi hiljuti ilmutatud Overlandi varustus on lõpuks ka meile jõudnud, naha lõhna on juba ühest linnaotsast teise tunda.
    Välimus on Overlandil sama, mis teistelgi, kuid lisaks kriiskavad all suuremad veljed ja kõikvõimalik liist on veelgi kriiskavam kui muidu. Ega muidugi ole Grand Cherokeele midagi ette heita.
    Sellele autole algupäraselt antud karmi kandilist olekut on ajapikku küll ümaramaks silutud, kuid tõelist Ameerika hõngu võib ka tänapäevaste kumeruste alt kobrutamas tunda. Kliirens on endiselt suur ja ka nupud salongis viitavad sellele, et see sõber ei jäta sind maastikul mütates hätta ning tegu pole pelgalt pargimaasturiga.
    Sisu on see, mis räägib luksuslikust varustusest kõige enam. Nahksisu - ja mitte pelgalt tavaline nahk, vaid segu pööratud nahast ja tavalisest koos õigete embleemidega - on tõeliselt maitsekalt koostatud ja jätab asjast hea mulje. Armatuuril, nojah, krõbiseb ikka plastik, kuid natuke on tunda õiges suunas liikumise märke, sest kohati on armatuur kaetud pehme materjaliga.
    Samuti kohtab salongis ohtralt viidet sellele, et Jeepi mehed on omajagu vihmametsi hävitanud ja armatuurlauale puitu lisanud. Ruumi on ohtrasti nii eesistujatel kui ka taga. Pakiruum kõlbab väiksemaks koolidiskoks. Igatahes tunnevad sõitjad end autos hästi. Kahjuks on selle juures ka üks aga: seda tunnet ei saa tunda pisipere. Nimelt lapse turvahälli autosse toppides selgus, et turvavöö on tagaistmel liialt lühike ja ei ulata õigesti ümber hälli. Lõpuks klõpsatas vöö küll oma auku, kuid häll jäi poolviltu. Ma ei saa sellest aru. Ameeriklaste kehamõõdud peaks ju küll sellised olema, et vöö pikkusest peaks piisama kaks korda ümber auto jooksmiseks - ja nüüd selline aps.
    Proovisõiduki kolmeliitrisest turbodiiseljõuallikast võiks kirjutada eraldi pala autoajakirjanike Greatest Hits-albumile. See tõmbab pärast kerget turboviivitust väga jõuliselt. Kui ilma veojõukontrollita kohalt ära minna ja piduriga turbolaadur natuke vilesse ajada, künnab Grand Cherokee asfaldisse neli auku ja laseb vilet rehv nagu Onu Bella laulus.
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Facebooki emafirma ületas ootusi ja valmistas pettumust üheaegselt
Facebooki emafirma Meta teatas kolmapäeval oma esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute ootusi. Samas avalikustas ettevõte teise kvartali prognoosi, mis valmistas investoritele pettumust ning viis aktsia pärast börsi sulgemist üle 10% langema, vahendas Yahoo Finance.
Facebooki emafirma Meta teatas kolmapäeval oma esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute ootusi. Samas avalikustas ettevõte teise kvartali prognoosi, mis valmistas investoritele pettumust ning viis aktsia pärast börsi sulgemist üle 10% langema, vahendas Yahoo Finance.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Savisaare sõnul oli tema Tallinna tööots rohkem hobi
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.