Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Reklaamileid
Kui olla järjepidevalt originaalne, ei olegi sa enam originaalne, vaid lihtsalt uudsuseihalejate kaasajooksik. Umbes nii võisid arutleda need vastutustundetud kodanikud, kes on täitnud linnapildi sõnumiga "Brex on parem kui sex."
Brex on nähtavasti kuivatatud leivatoode. Leib on eestlase laual alati olnud, see on meie jätkusuutlikkuse üks sümboleid. Sellisel juhul on siin seos seksiga täiesti olemas. Söö leiba ja tee sugu, loomulikult!
Kommunikatsioonikeel ei ole siin mingit pidi unisex. Tegemist on uskumatuse piiril maitsetu, oma aja ammu ära elanud, viledaks kulunud klišee peale üles ehitatud reklaamikontseptsiooniga, mis paneb sadu ja tuhandeid linnakodanikke tülgastusest oigama.
Erilisi miinuspunkte teenib see, et Brex kaunistas tänavapilti ka esimesel koolinädalal, kui peamine tähelepanu lastel ja haridusel.
Niisiis, küsimus number üks - kas tegu on hea reklaamiga? Ei, see on šovinistlik, hea maitse piire ületav ja sõnumi poolest totter. Küsimus number kaks - kas tegu on hea reklaamiga? Loomulikult, sest ärritab ja torkab silma. Kas see reklaam sihtgrupile mõjub? Muidugi. Nii et hästi tehtud, poisid!
Autor: Tanel Kuningas