Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    TomTom hätta ei jäta

    TomTomide müügiga tegeleva Lauri Leivo sõnul on selline kaart seadmele võimalik saada juba alates selle suve keskelt.
    Testisin seadme teadlikkust erinevatest maakohtadest, proovides sõita Tallinnast Kiltsi. Mitte Kiltsi, mis asub Haapsalu juures, vaid see, mis asub Väike-Maarja külje all. TomTom pakkus kiireimaks variandiks mööda Tartu maanteed kuni Mäoni ja sealt Rakvere suunal kuni Kiltsini. Proovisin ise panna vahepunktiks Rakvere, mille peale soovitas TomTom teed mööda Peterburi maanteed.
    Ajavahe tuli Tartu maantee kasuks vaid kümme minutit. Mida aga navigatsiooniseade ei arvestanud, oli see, et suvel on suurtel magistraalidel lubatud sõidukiirused suuremad. Nimelt näeb navigatsiooniseade meil vaid piiranguid kuni 90 kilomeetrit tunnis ja teeb vastavalt sellele ka ajaarvestuse. Tegelikult oli proovides aeg hoopis teine ja ajavahe tuli kiiresti tagasi Peterburi maantee kasuks.
    Hämmastav on see, et sellised maakohad peal on. Jah tõsi, pisemaid teid ta ei näe, kuid külad on täiesti olemas. Samamoodi nagu teid jagab TomTom välja ka kõikvõimalikud huvipunktid ehk hotellid, restoranid, bensiinijaamad, autoteenindused ja muud kõikvõimalikud kohad. Ka seal on aeg-ajalt anomaaliad. Üritasin leida lähedusest Renault' edasimüüjaid, aga olenemata asjaolust, et ABC Motors asus mulle lähemal kui City Motors, tahtis TomTom jonnakalt ikka viimasesse minna. Ilmselt seepärast, et ABC oli sees ainult teenindusena.
    Kuigi Tallinn ja ka maakohad on enam-vähem kaetud, võib leida lünki väga imelikes kohtades. Näiteks Õismäe ringilt Tabasalu poole sõites katkeb tee vahepeal hoopis.
    Samas on Tallinna kaart vägagi värske ja paljud kohad, kuhu on tehtud hiljuti ringristmikud, on ka kaardil selliselt märgitud. Samuti on positiivne see, et juhendeid kuhugi sõitmiseks antakse edasi ka eesti keeles.
    Tõelist mõnu navigatsiooniseadmest võib aga tundma hakata siis, kui sellele hakatakse liiklusinfo saabudes märkima ka ummikuid ja teetöid. Praegu meil veel liiklusinfot ei saadeta, kuid loodame kunagi saama hakata, siis saab ka seda funktsiooni kasutada.
    Beckeri navigatsioonisüsteemide müügiga tegeleva DB-HP juhataja Airo Telvik nentis, et novembriks on neil olemas ka täielik Balti riikide kaart. Leivo sõnul ei saa ükski kaart kunagi valmis ja neid täiendatakse pidevalt.
    Seepärast tuleb TomTomi aeg-ajalt arvutiga ühendada, et see siis omale sealt vajalikud uuendused alla laeks.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Kui Mars kutsub: Musk soovib 55,8 miljardit Tesla varadest
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.