Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Toiduainetetööstuse TOP aastal 2006
I koht - A. Le Coq. A. Le Coq Tartu Õlletehase juhataja Tarmo Noop pidas aasta tagasi Eesti kahe suurema õlletootja toiduainetetööstuse edetabeli tippu jõudmise üheks oluliseks põhjuseks seda, et enamiku teiste toidutootjatega võrreldes on õlletootjate tootespekter oluliselt laiem. Õllefirma pole Noobi sõnul ammu enam klassikaline õlletehas, mis vaid kesvamärjukese pruulimisele keskendunud, vaid laias mõttes jookide tootja, kelle sortimendis on veed, limonaadid, mahlad jmt. Kusjuures nende viimatinimetatud jookide tarbimine kasvab tegelikult palju kiiremas tempos kui õlle tarbimine.
II koht - Saku Õlletehas. Aasta eest rääkis Saku Õlletehase juhatuse esimehe kt Janno Veskimäe, et tulevikus plaanib Saku Õlletehas oma liidripositsiooni Eesti õlleturul tugevdada. "Kavatseme suurendada sealjuures ka ekspordi osakaalu," kinnitas Veskimäe. "Näiteks Soomes on Saku Originaal juba praegu tuntuim välismaine õlu." Veskimäe lisas, et üks ettevõtte suuremaid eesmärke on kindlasti suurendada turuosa ka siidrite, teiste lahjade alkohoolsete jookide ning lauavee kategooriates.
III koht - AS Maag Piimatööstus. Ettevõtte tegevjuht Valdis Noppel märkis aasta eest, et piimatööstuses saab kõik alguse toorme kvaliteedist ja tootekvaliteedist - kui need on paigas, võib ka edu loota. "Edasine strateegia põhines käibe tõstmisel tasemeni, millest edasi sai meie maja kontekstis teha kiireid ja loogilisi korrektuure tooteportfelli arengutes," selgitas Noppel. "Põhiliselt tähendas see võimalust mõelda rahaliselt mitte mahuliselt nagu tootmises tavaks."