Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Lihtsuses peitub geniaalsus
Lihtsuses peitub geniaalsus - see tõdemus on end kordi ja kordi tõestanud.
Geniaalselt lihtne on ka Kristiine keskuse uus kampaania "Muutused on head". Puhtalt tekstil põhinev kujundus ei ole teab mis fenomen, kuid Eesti reklaamimaastikul kohtab seda kurvastavalt harva.
Eelkampaaniana, mis mõeldud tähelepanu saamiseks ja uudishimu tekitamiseks, töötab teksti sisu lausa ideaalselt, põhjustades esmasel lugemisel kulmu kergitust ja tugevamat süüvimist ning hilisemat arutelu. Kuldvillaku stiilis esitatud küsimused annavad kogu kampaaniale omapoolse võlu ja lisavad hasarti.
Ühe reklaami põhjal võiks väita, et reklaami eesmärk on panna lugejat endalt ja teistelt küsima, mis muutub Kristiine keskuses? Olles näinud juba kolme erineva tekstiga reklaami, julgen sellel teemal spekuleerida, vastates järgmiselt: "Eesti vanasõna järgi ei pidavat see meest rikkuma."
Autor: Lauri Pildre