Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eesti agentuurid Golden Drumil auhindu ei võitnud
Sloveenias möödunud nädalal toimunud reklaamifestivalil Golden Drum Eestist esitatud 20 tööst ükski auhinda ei võitnud.
Küll võitsid Läti agentuurid ZOOM ja Metro Leo Burnett kuldsed auhinnad. Eestlastest žüriiliige Rain Pikand reklaamiagentuurist Division arvas, et Eesti agentuurid lähenevad asjale pragmaatiliselt ja keskenduvad rohkem Eesti klientidele, sest otsest kasu rahvusvaheliste reklaamikonkursside võidud ei pruugi anda.
Läti tuntuim reklaamilooja ja üks tänavusi kuldauhinna võitjaid Eriks Stendzenieks ütles aga, et tema agentuur ZOOM avas hiljuti esinduse Berliinis ja kavatseb ka Lääne-Euroopast kliente võita. "Kui oled võitnud rahvusvahelisi auhindu, siis sind ka vastavates ringkondades aktsepteeritakse ," lisas Stendzenieks.
Žürii esimehe, soomlase Ami Hasani arvates oli tänavusel festivalil päris värskeid ja originaalseid ideid vähe. "Oleks tahtnud näha rohkem Kesk- Euroopa folklooril baseeruvat reklaami, mitte angloameerika kultuuriruumi reklaamide koopiad," ütles Hasan.
Kokku oli festivalile esitatud üle 3000 töö, festivalil osales ligi 7000 külalist.