Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tarbijakaitse on selgelt kallutatud

    Tarbijakaitseamet kontrollis selle aasta oktoobris kümne tanklaketi tanklaid - kas kütust valatakse ikka nii palju, kui raha võetakse.
    Aga mitte see pole ohhoo-uudis, vaid see, et ühtegi Neste tanklat ei kontrollitud põhjendusega, et sinna pole mõtet minna, kus kõik on korras. "Neste tankurid on alati korras olnud," ütles tarbijakaitseameti peainspektor Jüri Orlo.
    Kust tarbijakaitseamet küll seda teadis?
    Peame kurvastusega nentima, et tarbijakaitseamet on lasknud end kiskuda kütusefirmade vahelisse võitlusse.
    Ehk moodsat folkloori kasutades - tarbijakaitseamet on samuti üks kallutatud jõude.
    Tõsi, Neste jaamu taatleb niisugune riiklik firma nagu Metrosert, millega tarbijakaitseametil on tihe koostöö. See koostöö seisneb teiste tanklakettide tanklate kontrollimises.
    Kuivõrd Neste jaamad on koostööpartneri poolt taadeldud, oleks nende kontrollimine tarbijakaitse poolt justkui hoop allapoole vööd Metroserdile.
    Kahjukannatajad võivad olla antud juhtumis Neste jaamade kliendid, sest Neste jaamad on jäetud teadlikult kahe silma vahele.
    Samas on tavatarbijatel pea võimatu kontrollida, kas kütust ikka saadakse ettenähtud liitrite jagu. Oma initsiatiiv siin ei aita.
    Isegi kui minna oma täpselt gradueeritud kanistriga, ei loe see grammivõrdki, sest mõõteproovi võtmisel on oma range protseduur ja teha tohivad seda vaid ettenähtud instantsid. Suletud ring.
    Ja kui paljud üldse viitsivad kütuse kogust mõõta? Seepärast tuleb usaldada taatlejaid ja samuti tarbijakaitseametit.
    Kuid ilmselt asjata. Kuivõrd tarbija kahjuks enim eksinud Statoili ja Lukoili kettide kontrollitud, kuid ebatäpsete tankurite protsent oli väga kõrge - 60 -, siis võib eeldada, et vähemalt mõne ebatäpse tankuriaparaadi võib leida ka Neste ketist.
    Vähemalt tõenäosus ütleb seda. Ebaproportsionaalne on nende andmete põhjal väita, et Statoil petab, kui Nestet üldse ei kontrollitudki.
    Ent Neste tanklaketi enda süüdistamine ei ole mingil juhul põhjendatud. Ühe riigiameti ja taatlemisfirma liiga tiheda koostöö tõttu on Metroserdi töö kontrollimine jäetud Metroserdile endale.
    Neste on pääsenud küll kontrollimisest, kuid ega see jaamade usaldusväärsust tõsta.
    Järgmisel kontrollkäigul külastab tarbijakaitse ka Neste tanklaid. Mida soovitada tarbijale kuni selle ajani? Usalda - aga ilma kontrolli võimaluseta.
    Autor: ÄP
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.