Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Naisteajakirjade turul hakkab kitsaks minema

    Vanade tegijate sekka on sel aastal trüginud äsjailmunud Marie Claire, kohe-kohe on müügile jõudmas ajakiri Lilit.
    Pika traditsiooni ja kindla lugejaskonnaga Eesti Naine on lugejate arvu poolest loovutanud koha nädalakirjale Naisteleht. Suurima reklaamimahu poolest hiilgavad Anne, Naisteleht ja Stiil.
    Meediaanalüütik Toomas Leito sõnul lähenes ajakirjade reklaamikäive poole aastaga 100 miljonile kroonile, aasta lõpuks küündib see 200 miljoni kroonini.
    "Seda on kaks ja pool korda vähem kui ajalehtedel," ütleb Leito. "Reklaami jätkub neile, kes on mingis segmendis turuliidrid. Näiteks seltskonnaajakirjadest Kroonika, kodu- ja sisustusajakirjadest Kodu ja Aed. Hästi müüb reklaami Stiil. Olgugi väheste tellijate ja tiraažiga, on neil hea imago, mida müüa," selgitab Leito.
    Leito lisab, et reklaamimüügilt on naisteajakirjadest veel esireas Anne ja Cosmopolitan.
    "Marie Claire'il läheb hästi, sest esikohal on ilu- ja elustiilitooted. Ajakirja reklaamiandjate kontorid on suures osas väljaspool Eestit. Näiteks esimese numbri reklaamimüügi käive oli 1,3 miljonit krooni," räägib Leito
    Siiski toonitab ta, et pole kaugel aeg, kus nii mõnigi ajakiri peab uksed kinni panema: "Reklaamiturg on hea, ka inimeste sissetulekud on head. Kuid selline paisumine hakkab tagasi tõmbuma ning osa ajakirjadest muutub üleliigseks."
    1. Palun portreteerige oma lugejat. 2. Kui suur on ajakirja lugejaskond ja tellijate arv? 3. Lühike retsept, kuidas sellises konkurentsis vee peal püsida? 4. Miks teete just sellist ajakirja?
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Vastukaja: ärme anna Putini sõja pooldajatele lisaargumenti
Üleskutse vähendada vene keele osa Eesti avalikus ruumis suurendab vaid lõhet siinsete venelaste ja eestlaste vahel, kirjutab Äripäeva lugeja Igor Aleksejev vastuseks Äripäeva juhtkirjale.
Üleskutse vähendada vene keele osa Eesti avalikus ruumis suurendab vaid lõhet siinsete venelaste ja eestlaste vahel, kirjutab Äripäeva lugeja Igor Aleksejev vastuseks Äripäeva juhtkirjale.
Coop teeb oma ilusa kasumiga mulle silma
Ma pole enam ammu oma Coop Panga positsiooni põhjalikumalt vaadanud, kuigi põhjust täitsa oleks. Nüüdseks on väljas Coopi viimase 7 kuu tulemused ja selle põhjal saan tõdeda, et mu investeeringul läheb väga hästi. Ka aktsia hind peegeldab seda, kuigi eelmise aasta sügise tippudeni on veel jupp maad minna.
Ma pole enam ammu oma Coop Panga positsiooni põhjalikumalt vaadanud, kuigi põhjust täitsa oleks. Nüüdseks on väljas Coopi viimase 7 kuu tulemused ja selle põhjal saan tõdeda, et mu investeeringul läheb väga hästi. Ka aktsia hind peegeldab seda, kuigi eelmise aasta sügise tippudeni on veel jupp maad minna.
Reaalajas börsiinfo
Ametit vahetav luurejuht Mikk Marran: igaüks meist on RMK aktsionär
Seitse aastat välisluureametit juhtinud Mikk Marran selgitas sotsiaalmeedias, miks otsustas ta kandideerida Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK) juhiks.
Seitse aastat välisluureametit juhtinud Mikk Marran selgitas sotsiaalmeedias, miks otsustas ta kandideerida Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK) juhiks.
Välisluure juht läheb RMK etteotsa Ministeerium otsib uut luurebossi
Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK) järgmiseks juhiks saab tõenäoliselt pikaajaline välisluure juht Mikk Marran.
Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK) järgmiseks juhiks saab tõenäoliselt pikaajaline välisluure juht Mikk Marran.
Nädala lood: ehitajad koondavad ja müüvad tehast, rõivamüüja läks pankrotti
Lõppeval nädalal jõudsid Äripäeva uudistesse majatootjate, saunatootjate ja teede-ehitajate raskused. Selle kõrval lugesid Äripäeva tellijad isukalt elektri hinnast kõnelevaid artikleid ning püüdsid koos ülejäänud turuga aru saada, kas börsid on taas tõusma pööranud või on see lõks.
Lõppeval nädalal jõudsid Äripäeva uudistesse majatootjate, saunatootjate ja teede-ehitajate raskused. Selle kõrval lugesid Äripäeva tellijad isukalt elektri hinnast kõnelevaid artikleid ning püüdsid koos ülejäänud turuga aru saada, kas börsid on taas tõusma pööranud või on see lõks.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.