• OMX Baltic0,61%306,9
  • OMX Riga0,00%875,55
  • OMX Tallinn0,57%1 908,44
  • OMX Vilnius0,69%1 189,09
  • S&P 500−0,01%6 114,63
  • DOW 30−0,37%44 546,08
  • Nasdaq 0,41%20 026,77
  • FTSE 100−0,37%8 732,46
  • Nikkei 225−0,79%39 149,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%95,61
  • OMX Baltic0,61%306,9
  • OMX Riga0,00%875,55
  • OMX Tallinn0,57%1 908,44
  • OMX Vilnius0,69%1 189,09
  • S&P 500−0,01%6 114,63
  • DOW 30−0,37%44 546,08
  • Nasdaq 0,41%20 026,77
  • FTSE 100−0,37%8 732,46
  • Nikkei 225−0,79%39 149,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%95,61
  • 09.01.08, 13:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Renault' müük kasvas eelmisel aastal 2,2%

Renault’ ülemaailmsed müügitulemused kasvasid 2007. aastal 2,2% võrra, s.t 2 487 453 müüdud sõidukit. Grupi ülemaailme turuosa oli 3,6%.
2007. aastal tulid välja uus Twingo, uus Laguna sedaanmudel ja universaal, Sandero ning Dacia Logan MCV. 2008. aastal tuleb turule üheksa uue mudelit, teatas firma.
Euroopas hakkasid müügitulemused paranema aasta teises pooles, eriti kiiresti aga viimases kvartalis. Müügitulemused väljaspool Euroopat kasvasid 16,5% 863 187 sõidukini, mis moodustab peaaegu 35% Renault’ grupi sõidukite kogumüügist. Renault’ tootemargi müük kasvas 1% võrra ja Dacial 17,4% võrra, samas kui Renault Samsung Motorsi müügitulemused langesid 1,4% võrra. Logan kinnitas oma edu, Renault’ ja Dacia tootemarkide all müüdi 367 745 sõidukit, mis tähendab üle 48%-list kasvu. „2007. aasta müügitulemused vastavad meie prognoosidele: esimesel poolaastal oli langustendents, mis pöördus tänu toodetele nagu uus Twingo ja uus Laguna teisel poolaastal kasvule,” sõnas Renault asepresident Patrick Blain.
Väga konkurentsitihedal Euroopa turul, mis eelmisel aastal veidi kasvas, langesid Renault’ grupi müügitulemused (sõiduautod ja väiketarbesõidukid) 4,1%, s.t 1 624 266 müüdud sõidukit. Grupi müügitulemused hakkasid kasvama aasta teises pooles ning neljandas kvartalis suurenes müük 4,8% võrra. Dacia tulemused kasvasid 67,7%, s.t 79 672 müüdud sõidukit.
Euroopas haaras Renault 8,4% kogu sõiduautode ja väiketarbesõidukite turust, saavutades 7,6%-lise turuosa sõiduautode turul ning säilitades 14,2%-lise turuosaga oma juhtpositsiooni väiketarbesõidukite turul. Dacia kasv jätkus, registreeriti 79 621 sõidukit, mis tähendab 67,8%-list kasvu. Tootemark võidab jätkuvalt uusi kliente Logani ja Logan MCV mudelitega, mis on esimesed oma tüüpi sõidukid Euroopas. Uue Twingo lansseerimisega juunis ja uue Laguna lansseerimisega oktoobris alustas Renault’ tootemark turuosa tagasivõitmist Euroopas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.02.25, 14:17
Freedom Holding Corp. tegevjuht Timur Turlov: Trumpi memecoin ehk kuidas saada hakkama krüptouniversumis
Aastal 2017 esimese suurema bitcoini buumi ajal, mida juhtiv majandusmeedia aktiivselt kajastas, väljendasid paljud professionaalsed investorid ja finantsettevõtete juhid krüptovarade tuleviku suhtes tõsist skeptilisust. J.P. Morgani (JPM) juht Jamie Dimon pidas krüptovaluutatehinguid pettuseks ja ütles, et vallandab iga ettevõtte töötaja, kes selle nimel bitcoinidega kaupleb. Kongressi kuulamistel nimetas Dimon krüptoraha tokeneid "detsentraliseeritud püramiidskeemideks" ja soovitas valitsusel nendega seotud tehingud keelata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele