Kaupluste ja teeninduste ostukeskkondi
hindava konkursi “Parim Ostukeskkond 2007” võitjaks tunnistati eile Ivo
Nikkolo kauplus Viru keskuses.
Baltika Grupi Eesti turu juht Sven Ohlau kinnitas Baltika Grupile kuuluva Ivo Nikkolo poe võitu kommenteerides, et seesuguse tiitli pälvimine Eesti ühes tugevaimas kaubanduskeskuses on väga innustav. “Viru Keskus oli parim koht, kus uue poekontseptsiooniga välja tulla,” kinnitas Ohlau Ivo Nikkolo poe kohavalikut. Ohlau sõnul mängis Ivo Nikkolo esiletõstmisel suurt rolli Baltika sisearhitekti Maris Kerge loodud buduaarilik poekontseptsioon, mille kirkaimaks elemendiks on fuksiaroosa rõivastange.
Konkursi korraldaja Viru keskuse juhatuse liige Ants Vasar ütles, et konkursi korraldamisega loodetakse aidata kaasa sellele, et keskuses pööratakse edaspidi rohkem tähelepanu kaupluste ja teeninduste ostukeskkonna arendamisele ja kvaliteedile, teatas Viru keskus.
Konkursi “Parim Ostukeskkond 2007” teise koha saavutas Diesel’i kauplus ning kolmanda The Body Shop.
Seotud lood
Olen veendunud, et tehisintellekt (AI) on saamas meie elu lahutamatuks osaks, kuigi selle juurutamine ja kasutuselevõtt võib võtta kauem aega, kui paljud eeldavad. Oleme juba näinud, kuidas AI suudab tõhusalt lahendada äärmiselt keerukaid ülesandeid. Samas on see tehnoloogia veel üsna kaugel täielikust äriprotsessidesse integreerimisest, mis nõuab põhjalikku tööd ja aega.