Tallinki laevadel sõitis 2007. aasta
detsembris aasta varasemaga võrreldes 1,8 protsenti rohkem reisijaid, teatas
ettevõte.
Tallinki laevadel veeti 2007. aasta detsembris 532 739 reisijat, mida on 1,8% rohkem kui detsembris 2006. Veetud kaubaveo ühikute arv oli 24 545 ning veetud sõiduautode arv 46 570.
Märgatav tõus oli Eesti-Soome vahelises liikluses, kus uue laeva Star ja selle ilmastikukindlus on avaldanud positiivset mõju, mille tulemusena kasvas
reisijate arv detsembris 17,8%, veetud kaubaveo ühikute arv 27,7% ja veetud sõiduautode arv 64,8%.
Tegevus Soome-Rootsi liinil
M/L SkyWind müügist 2007. aasta augustis tulenes madalam veomahutavus 2007. aasta detsembris võrreldes 2006. aasta detsembriga. Muutus on peamiselt mõjutanud kaubaveoühikute arvu. Oktoobris toimunud üleminek uuele, kogu ettevõtet hõlmavale piletite broneerimis- ja registreerimissüsteemile avaldas negatiivset mõju ka detsembri broneeringutele. Samas on näha, et süsteemi käivitamisest tingitud mõju on jätkuvalt vähenemas.
Eesti-Soome liin
"Tallink Shuttle" teenus, mida opereerib uus M/L Star, võrreldes Autoexpress kiirlaevade, M/L Meloodia ja M/L Regal Star opereerimisega eelmise aasta samal perioodil.
2006 aasta detsembris oli M/S Regal Star doki tõttu 20 päeva liiklusest väljas.
Eesti-Rootsi liin
Erinevalt eelmisest aastast ei opereeri M/L Vana Tallinn enam Paldiski-Kapellskäri liinil.
Läti-Rootsi liin
Opereerimine kahe laevaga ja igapäevased väljumised mõlemasse sihtpunkti võrreldes ühe laeva opereerimisega eelmisel majandusaastal on suurendanud Läti-Rootsi liini mahtusid.
Seotud lood
Olen veendunud, et tehisintellekt (AI) on saamas meie elu lahutamatuks osaks, kuigi selle juurutamine ja kasutuselevõtt võib võtta kauem aega, kui paljud eeldavad. Oleme juba näinud, kuidas AI suudab tõhusalt lahendada äärmiselt keerukaid ülesandeid. Samas on see tehnoloogia veel üsna kaugel täielikust äriprotsessidesse integreerimisest, mis nõuab põhjalikku tööd ja aega.