No kui mitte päris jalge ette, siis vähemalt kaunilt kujundatud tunnistusena, mis tõendab, et taevatäht on talle pühenduseks kingitud. Usu või mitte, aga sellist õhumüügi järele lõhnavat teenust on kahe aasta jooksul ostetud veidi üle tuhande korra. "Vähemalt kümmekond riigikogus istuvat rahvaasemikku on kinkinud lähedasele inimesele taevatähe," lausub mitut internetiportaali haldava OÜ Moonfish Media juht Raivo Hein, kuid jätab andmekaitseseadusele viidates nende nimed enda teada. "Klientideks on ka firmad, millest mõni on tähti ostnud lausa hulgi, oma 30 tükki korraga."
Tähemüük on Heinale paari aastaga sisse toonud hinnanguliselt veidi üle 200 000 krooni. "Tegu ei ole minu jaoks mitte niivõrd äriga, kuivõrd positiivse emotsiooni pakkumisega klientidele ja huvi tekitamisega taevalaotuse vastu," räägib Hein ja kinnitab, et mõni klient on oma tähe taevast leidmiseks teleskoobi soetanud.
Küsimusele, miks ta tähtede müügihinnad pool aastat tagasi kahekordistas, vastab Hein, et nad tahtsid hinnatõusuga tellimuste vunki maha võtta. "Kui pead päevas kuni paarkümmend sertifikaati välja laskma, on see liiga suur koormus," põhjendab Hein. Sertifikaate vormistab ja postitab tema gümnaasiumiealine tütar. "Tähemüügiportaali käivitasin ma ka sellepärast, et tütar ettevõtluse maitse suhu saaks ja taskuraha teeniks," lisab Hein.
Kinkisin tähe oma pisitütrele. Minu meelest on kingituste puhul oluline just idee ja taevatäht on lahe idee. Ja mille poolest näiteks kingitud klaaside komplekt on vähem õhk kui kingitud taevatäht? Tähte ma veel taevalaotusest üles otsinud pole, kuid kui kunagi mõnda observatooriumi satun, siis kindlasti teen seda.
Seotud lood
Alanud aasta tõotab tulla väikeinvestorite jaoks tegus, sest turge juhivad mitmed tehnoloogilised uuendused, regulatiivsed muudatused ja makromajanduslikud suundumused. Freedom24 analüütikud annavad näpunäiteid, millele tähelepanu pöörata.