• OMX Baltic0,61%306,9
  • OMX Riga0,00%875,55
  • OMX Tallinn0,57%1 908,44
  • OMX Vilnius0,69%1 189,09
  • S&P 500−0,01%6 114,63
  • DOW 30−0,37%44 546,08
  • Nasdaq 0,41%20 026,77
  • FTSE 100−0,37%8 732,46
  • Nikkei 2250,13%39 201,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%95,5
  • OMX Baltic0,61%306,9
  • OMX Riga0,00%875,55
  • OMX Tallinn0,57%1 908,44
  • OMX Vilnius0,69%1 189,09
  • S&P 500−0,01%6 114,63
  • DOW 30−0,37%44 546,08
  • Nasdaq 0,41%20 026,77
  • FTSE 100−0,37%8 732,46
  • Nikkei 2250,13%39 201,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%95,5
  • 04.02.08, 15:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Puls: väike vahe õlle- ja viinapudeli hinna vahel suunab tarbija ostueelistust

AS Puls Brewery juhatuse esimees Meelis Pihel kinnitas Eesti Õlletootjate Liidu väidet, et õlletarbimine on vähenenud ning toob põhjuseks õlleaktsiisi tõusu, mis vähendab kange alkoholi ja kange õlu hinnavahet ja suunab mõne tarbija ostueelistust.
“Põhjendus on õige, aktsiisitõus on vähendanud kange õlle ja odava viinapudeli hinnavahet sealt ka tagajärg ning teatud ostja teeb oma ostuvaliku mitte maitse, vaid toime järgi,” ütles Pihel ning lisas, “ja esimesest juunist lisanduv täiendav õlleaktsiisitõus suurendab kange alkoholi tarbimist veelgi.”
Teise põhjusena nimetab Pihel: “Õllede tarbimine on vähenenud, kuna oluliselt on laienenud lahjade alkohoolsete jookide valik. Kui võrrelda kokku lahjade alkohoolsete jookide, kaasa arvatud õllede tarbimist, siis maht ei ole vähenenud, vaid on toimunud tarbija segmenteerumine.”
Juhatuse esimehe sõnul ei saa öelda ühest vastust, kas Puls Brewery kaotas turuosa A. Le Coqile, Sakule või Virule. Meelis Pihel kinnitas üldise õlletarbimise vähenemist ning ütles, et pole kindel, kas nende turuosa üldse kellelegi teisele läks. “Pulsi õlledel on kindel ja lojaalne tarbijaskond ja Pulsi õlu ei ole nn main-stream-õlu mille tarbijaskond on pidevas liikumises ühelt nimetuselt teisele,” ütles Pihel.

Seotud lood

Uudised
  • 04.02.08, 08:57
Õlu taandus teiste alkohoolsete jookide ees
Eesti Õlletootjate Liidu andmetel kujunes kodumaise õlleturu kogumahuks 2007. aastal 128 miljonit liitrit, langedes 1,4%.
Uudised
  • 05.02.08, 11:38
Kalvi: tarbimist mõjutavad eelkõige aktsiisikõikumine ja salaviin
Eesti kange alkoholi tootja Liviko juhatuse esimehe Janek Kalvi sõnul seisab Liviko siseturu müük juba aastaid paigal, sisetarbimist mõjutavad eelkõige aktsiisikõikumised ja salaviin.
Uudised
  • 25.01.08, 15:25
Carlsberg toob turule 4000kroonise luksõlle
Skandinaavia suurim õlletootja Carlsberg hakkab müüma 400 dollarit maksvat luksusõlut, mis esitaks väljakutse gurmee-restoranide turu luksusveinidele.
Uudised
  • 04.02.08, 14:08
Noop: õlle tarbimine väheneb juba teist aastat järjest
A. Le Coqi juht Tarmo Noop ütles aripaev.ee-le, et vaatamata asjaolule, et neil õnnestus saada juurde peaaegu 2 protsenti turuosa, kahaneb õlle tarbimine juba teist aastat järjest.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.02.25, 11:51
SEB: digilahenduste võidukäik ei vabasta ettevõtteid küberturvalisuse vajadusest
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele