Versonixi tegevjuht Yuri Polissky nentis, et uuele broneerimissüsteemile üleminek pole lihtne ülesanne ühelegi suurele ettevõttele. "Kõik meie kliendid tegid läbi samasugused õppused ja nüüd kasutavad nad Seaware'i edukalt," ütles Polissky Äripäeva küsimustele vastates.
Versonixi tegevjuht lisas, et ta ei saa Tallinki järsult halvenenud majandustulemusi puudutavatele küsimustele vastata. "Me austame oma kliendi konfidentsiaalsust ja soovitame kontakteeruda siseinfot puudutavates küsimustes Tallinkiga endaga," märkis Polissky.
Viimaseks Seaware'i broneerimissüsteemiga liitunud ettevõtteks on Versonixi kodulehe andmeil Saksa kruiisifirma Peter Deilmann Cruises, mis ostis litsentsi mullu mais.
Ettevõtte USA asepresident ja tegevjuht Renee Mouras rääkis, et firma on Seaware'i edukalt kasutusele võtnud, kuigi nemadki on alles algusfaasis ja kohtavad tõrkeid. Ta pidas normaalseks, et uuele broneerimissüsteemile üleminek võtab umbes aasta aega.
Samas lisas Mouras, et loomulikest tõrgetest hoolimata pole ka Läänemerel esindatud Peter Deilmann Cruises'e majandustulemused kuidagi halvenenud. Vastupidi, ettevõttel pole kunagi paremini läinud.
"Kui süsteem just täielikult töötamast ei tõrgu, siis ma ei saa aru, kuidas saab uue broneerimissüsteemi kasutuselevõtt põhjustada 98protsendilise kasumilanguse," lisas ta.
Versonixi kokku pandud Seaware'i lühitutvustus ütleb, et süsteem pakub "täielikku lahendust" ning et kruiisiettevõtete, kuurortide ja laevafirmade kasutatud süsteem on "ülim ärijuhtimisvahend".
Just seesama Silja Line'ilt üle võetud ja oktoobris käivitunud süsteem viis aga väidetavalt põhja Tallinki viimase kvartali majandustulemused. Tallinki 2007./2008. majandusaasta esimese kvartali kasum kahanes eelmise majandusaasta sama perioodiga võrreldes tervelt 97,7%.
Polissky rääkis, et Versonix pakub Tallinkile endiselt Seaware'i sisseviimisega seotud toetust - ärianalüüsi, projektijuhtimist, tarkvaraarendust, koolitust, andmetöötlust jne.
Ta lisas, et Versonix hoiab kõigi oma klientidega pikaajalisi suhteid.
Seotud lood
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.