Tulnukad on kohal. Massimeedia ala, kuhu agendid esmajärjekorras imbuda püüavad. Kui silmad lahti hoida, võib ikka siin-seal tulnukate tehtud reklaame näha.
Näiteks Liptoni reklaamikampaania 2007. aasta lõpust - juba täitsa inimese moodi teostus. UFOd on reklaamitegemise vormi kenasti ära tabanud. Selge objekt pildil, pisut mustrit tühja pinna lahendamiseks, särav värv… hea töö.
Ent siiski - planeet Maa asukaid ühendavad emotsioonid! Kust UFOd peavad teadma, mida tee inimkonnale tegelikult tähendab? Anname neile aega.
Seotud lood
Nõudlus kulla järele tõusis mullu uue rekordini, millele aitasid kaasa nii keskpankade kullaostud kui ka investeerimisnõudluse kasv, selgub Maailma Kullanõukogu värskest raportist.