Reklaami põhjal investeerimisotsuse
langetamine on ohtlik, sest raha paigutamine nõuab analüüsi ja eelnevat
kodutööd, kinnitas Kaupthing Bank Finland varahalduse analüüsi juht Kuldar
Rahuorg Postimehele.
"Pidevate pakkumistega kaasa minemine on väga ohtlik mäng," märkis eilsel Hansapanga investeerimiskonverentsil esinenud Rahuorg.
Samas tõdes ta, et reklaami tõeline pealetung ootab alles ees. "Ma loodan, et Eestis enne õpitakse ja siis investeeritakse, mitte vastupidi," nentis Rahuorg.
Vaatamata sellele, et kampaaniate käigus soovitatakse panustada küll Aasia või Venemaa aktsiatesse, ei tohiks Rahuoru sõnul reklaamiga kaasa minna.
"Kõigepealt peaks igaüks endalt küsima, miks ma seda vajan ja mis mul juba olemas on," märkis Rahuorg. "Ning miks ma peaksin praegu näiteks Jaapanisse investeerima."
Kui inimene on aga reklaamiga kaasa läinud ja raha mõtlematult paigutanud, soovitab Rahuorg kõigepealt rahulikult sisse hingata ja siis arukalt edasi tegutseda.
Seotud lood
Tööstuslikud tõstuksed on paljude ettevõtete igapäevaelu lahutamatuks osaks, tagades kaupade sujuva liikumise. Tõstuksed, nagu kõik töötavad ja liikuvad seadmed, vajavad töökindluse tagamiseks pidevat hooldamist.