• OMX Baltic0,61%306,9
  • OMX Riga0,00%875,55
  • OMX Tallinn0,57%1 908,44
  • OMX Vilnius0,69%1 189,09
  • S&P 500−0,01%6 114,63
  • DOW 30−0,37%44 546,08
  • Nasdaq 0,41%20 026,77
  • FTSE 100−0,37%8 732,46
  • Nikkei 225−0,79%39 149,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%95,5
  • OMX Baltic0,61%306,9
  • OMX Riga0,00%875,55
  • OMX Tallinn0,57%1 908,44
  • OMX Vilnius0,69%1 189,09
  • S&P 500−0,01%6 114,63
  • DOW 30−0,37%44 546,08
  • Nasdaq 0,41%20 026,77
  • FTSE 100−0,37%8 732,46
  • Nikkei 225−0,79%39 149,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%95,5
  • 18.02.08, 09:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Post hakkab laoteenust pakkuma

Eesti Posti esialgsete plaanide kohaselt peaks laoteenus startima selle aasta teisel poolel, hetkel on käimas tööd teenuse protsesside kaardistamises ning IT lahenduste arendus, teatas ettevõte.
„Laoteenuse eesmärk on moodustada koos kullerteenusega kliendile mugav logistiline lahendus, mis pakub võimalust loovutada suurem osa kauba tarneprotsessist Eesti Postile. Sellise tervikliku teenusega oleme võimelised kliente teenindama alates hetkest, kui kaubad saabuvad meie lattu ja teenus lõppeb kaupade transportimise ja järelteenindusega lõppklientidele," ütles logistikadivisjoni juht Ansi Arumeel.
Laoteenuse tarbeks valmib eraldi ja väga spetsiifiline tarkvara, mis loob suurepärased võimalused laoprotsesside kvaliteetseks ja kuluefektiivseks juhtimiseks. Laoteenus sisaldab kaupade vastuvõtmist, hoiustamist, komplekteerimist saadetisteks, mis kõik on väga määravad sisendid teenuse lõppkvaliteedile. Protsessi tähtsaima osana võib välja tuua kaupade komplekteerimise vastavalt kauba saaja tellimustele. Selle kaudu pakub ettevõte kliendile võimalust saabunud kauba hulgi pakenditest (reeglina saabuvad kaubaalusel) moodustada kullersaadetised vastavalt lõppklientide ehk kauba saajate tellimustele.
„Kui küsida, millist kasu kliendid saavad, siis peamine väärtus kliendile on majanduslik kasu - teenuse sisse ostmisega saab teenuse ostja vabanenud ressursse -raha ja aeg - kasutada põhitegevuse arendamiseks. Korraldades logistikat omavahenditest peab arvestama suurte püsikulude ja kapitalihinnaga (palju ettevõtted ei arvesta just seda viimast kulu). Teenuse osutajana suudame nimetatud kulusid palju efektiivsemalt kasutada ja leida kasu erinevate teenuste nagu ladustamine, transport, infotöötlus ühendamise kaudu,” lisas Arumeel.
Oma eeliseks peab ettevõtte tänaseks välja arendatud kullerteenuse võrgustikku, mis võimaldab kaupade sagedast jaotust ja kiiret reageerimist klientide soovidele ja kaasaegset IT lahendust, mille abil suudame tõsta lao tegevuste juhtimiskvaliteeti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.02.25, 11:51
SEB: digilahenduste võidukäik ei vabasta ettevõtteid küberturvalisuse vajadusest
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele