25. veebruar 2008
Jaga lugu:

Reklaamileid: Kaks õnnelikku musta leiba

Teleekraanidele on ilmunud kaks ühesuguse toote reklaami, mõlemal nimeks must leib. Üks neist Fazeri ja teine Eesti Pagari toode.

Võiks ju mõlemad kokku võtta ja öelda, et ühed mustad mõlemad, aga ei. Fazeri must leib esindab moodsat maailma, kus välismaalt naasnud tütarlaps jookseb esimese asjana poodi musta leiva järele, sest see on asi, millest tal mujal viibides puudu on olnud. Eesti Pagari toode aga esindab konservatiivsemat suunda, kus leivavilja kasvatamine on sidunud eesti rahva selle maaga nii, et isegi juured on kasvanud.

Ja kui nüüd küsida, kumb reklaam on parem, siis ütlen ausalt, et mulle meeldivad nad mõlemad. Need leivad on nüüd eraldi kappides.

Autor: Henri Jääger

Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt