Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Reklaamileid: Kaks õnnelikku musta leiba
Teleekraanidele on ilmunud kaks ühesuguse toote reklaami, mõlemal nimeks must leib. Üks neist Fazeri ja teine Eesti Pagari toode.
Võiks ju mõlemad kokku võtta ja öelda, et ühed mustad mõlemad, aga ei. Fazeri must leib esindab moodsat maailma, kus välismaalt naasnud tütarlaps jookseb esimese asjana poodi musta leiva järele, sest see on asi, millest tal mujal viibides puudu on olnud. Eesti Pagari toode aga esindab konservatiivsemat suunda, kus leivavilja kasvatamine on sidunud eesti rahva selle maaga nii, et isegi juured on kasvanud.
Ja kui nüüd küsida, kumb reklaam on parem, siis ütlen ausalt, et mulle meeldivad nad mõlemad. Need leivad on nüüd eraldi kappides.