Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Aus ülestunnistus
Juustutootja Estover teatas eile möödunud aasta kasumist, mis kasvas 10 korda. Kasumikasvu põhjendus - toodangu hinnatõus. Rabav otsekohesus ettevõtjalt!
Tavaliselt üritatakse toodangu hinna kergitamist tarbijale põhjendada ja pehmendada asjaoludega, mis ettevõtjast ei sõltu. Näiteks kütuse hinna kasvuga, tööjõukulude suurenemisega, piima hinna tõusuga.
Igal juhul olen tänulik, et Estover tuli välja niivõrd ausa ülestunnistusega, sest nüüd tean kindlalt, et selle firma toodang jääb minust poelettidel. Milleks ikka mõttetult üle maksta. Seda enam, et leidub ju Estoveril palju välismaiseid konkurente, kelle pakutav on samaväärne, kuid tunduvalt odavam.