Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Rimi kampaaniabanaanid müügil konkurentide juures

    Rimi kuulutas, et 1. märtsil alustavad nad esimese jaekaubandusketina lastele mõeldud reklaamikampaaniat, mis seisneb 12 Hortoni multifilmitegelase pildiga kleepsu kogumises. Kogutud kleepud osalevad loosimises, kus võib võita kinopileteid ja perereisi Rootsi loomaaeda.
    Taoliste kleepsudega banaane on selle nädala alguses müügil nähtud Selveris, Prismas ja Comarketis, mitte aga Rimi poodides.
    "Neid ei tohiks seal olla, see on meie kampaania," ütleb Rimi Eesti Foodi puu- ja juurvilja kategooriate grupi juht Kätlin Rohilaid ja tunnistab, et kampaania on täiesti ebaõnnestunud.
    Chiquita esindaja Eestis Art Aljaste tunnistab pärast pikka kõnelust, et see on nende firma apsakas - kampaania esimesel nädalal pidid kleepsudega banaanid vaid Rimi poodides olema.
    "Jah, selle süü pean omaks võtma. Kuskil aeti asi sassi," möönab ta.
    Aljaste ütleb, et edaspidi on kleepsudega banaanid müügil ka teistes poodides, kuid kampaania vedaja on siiski vaid Rimi.
    Rohilaid selgitab, et poest võib võtta ka kleepse ilma banaani ostmata. Banaanifirma loodab siiski läbimüüki suurendada, kaupmeestele saadetud reklaamtekstis on lause: "Kasuta ära kampaania käigus tekkinud huvi Chiquita banaanide müümisel!"
    Ehkki Rimi kampaania läks käima 1. märtsil, on banaanikleepsudel olevad tegelased eesotsas elevandipoiss Hortoniga seni Eesti lastele tundmatud. Animafilm jõuab kinolinale alles 14. märtsil, selle Eestisse toomist toetab Chiquita.
    Miks toidupood kasutab reklaami sihtrühmana lapsi, kes, tõsi, on turundajate silmis tulevikutarbijad, kuid kes on kergeusklikud, mõjutatavad ning kel puudub elukogemus ja tarbijaühiskonnas orienteerumisoskus?
    "Siinkohal küsin, miks toodetakse Vinku viinereid, Jussi viinereid, Limpa limonaadi? See kampaania on ka teistes Skandinaavia riikides," selgitab Kätlin Rohilaid Rimist.
    Lastele suunatud tarbijakampaaniate puhul tuleb järgida reklaamiseadust.
    "Kui lähtuda sellest, et laps ei osta ega otsusta, ei tohiks korraldada mitte ühtegi lastele suunatud reklaamikampaaniat. Paraku ei ole seadusandja pidanud vajalikuks keelata lastele suunatud reklaami. Lastele suunatud reklaami keeldu ei ole ette nähtud ka uues, riigikogu menetluses olevas reklaamiseaduse eelnõus," räägib tarbijakaitseameti peaspetsialist Evelin Koppel.
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Balti aktsiad jätkasid tõusulainel
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.