Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    TV3 pressib turule uut telekanalit

    Kui palju uude telekanalisse investeeriti, TV3 tegevjuht Toomas Vara öelda ei soovinud, kuid märkis, et tegemist on tõsise investeeringuga, mis on mitu korda suurem kui näiteks telekanal Kalev Sporti tehtud investeeringud.
    Vara sõnul on nende kanali programm suunatud nooremale vaatajale. "Kuna suured kodumaised telekanalid muutuvad oma vaatajaprofiililt pidevalt vanemaks, siis on aeg tuua turule telekanal, mille põhisihtgrupp on inimesed vanuses 15-35. Need on noored ja aktiivsed, kellele praegu pakutakse ehk telerist vähem, kui nad seda sooviksid," sõnas Vara.
    "TV6 on siiski programmiga telekanal ning võrdlus on absoluutselt kohatu," tõrjus Vara oletust, et MTV Eesti võiks olla TV6 konkurent. "Suureks konkurendiks peame aga Kanal 11. Tõsi, sihtgrupid on meil erinevad. Kanal 11 on läinud kergema vastupanu teed ning kontsentreerunud naistele, kes veedavad televiisori ees rohkem aega kui mehed. Meie oleme oma kanali suunanud pigem noorele linnainimesele ja võrreldes Kanal 11ga oleme mõnevõrra meestekesksemad," sõnas Vara.
    Küsimusele, miks tulevad kaks uut telekanalit turule paaripäevase vahega, vastas Vara, et kanal ei olnud varem tehniliselt valmis. "Kuna saime Kanal 11ga litsentsi ühel ajal, olime mõlemad sunnitud turule tulema hiljemalt 30. märtsil. Oleksime võinud ka varem tulla, aga ei olnud selleks tehniliselt valmis," sõnas ta.
    Reklaamiagentuuri Kontuur Leo Burnett juhi Ants Lusti sõnul ei muuda lisanduvad telekanalid reklaaminduses midagi eriliselt. Muutus seisneb ainult selles, et reklaamiraha läheb täiendavale jagamisele uute kanalite vahel. "Eks kanalitest tugevaim jääb ellu, aga seda näitab aeg," märkis Lusti. "Muidu muutuvad ainult tehnilised iseärasused."
    Mis puudutab reklaame, siis need on igal kanalil sarnased. "Vaataja võib tõepoolest olla tüdinenud reklaamidest, mis on nn võrdlusreklaamid. Kvaliteetreklaamidega on aga hoopis teine lugu. Arvan, et inimestele meeldivad sellist tüüpi reklaamid, millele on loominguliselt lähenetud," sõnas reklaamiagentuuri juht.
    Lusti sõnul on aga loomingulised reklaamid tellijale palju kallimad ning ei pruugi anda soovitud tulemust.
  • Hetkel kuum
Raivo Hein: sotsid valetavad alati, aga jõudu neile Tallinnas! Vene- ja Savisaare-aegsetel lahendustel olgu lõpp
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Balti aktsiad jätkasid tõusulainel
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Bolti lobi ei läinud Euroopas läbi, uus direktiiv sai rohelise tule
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.