Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kiireim Bentley läks kaubaks

    Ehkki märtsis kahanes Eestis automüük ligi 10 protsenti, võeti siin esimest korda arvele ligi 3 miljonit krooni maksev kõigi aegade kiireim luksussportauto Bentley Continental GT Speed.
    Bentley Continental GT Speed on kõigi aegade kiireim Bentley, millel on 6-liitrise W12 topeltturboga mootor võimsusega üle 600 hj, pöördemoment 750 Nm ja kiirendus 0-100 km/h 4,5 sekundit.
    Auto müünud Saksa Auto juhatuse liikme Jussi Pärnpuu sõnul jääb selle auto hind 2-3 miljoni krooni vahele, olenevalt varustusest. "See on tõepoolest Eestis esimene selline mudel. Ehkki möödunud aastal müüsime seitse selle auto eelkäijat," ütleb ta. "Seda on vähe. Kui arvestada seda, et Bentley toodab aastas 8000 autot, siis kuskile mujale müüakse rohkem."
    Kas auto ostis eraisik või firma, Pärnpuu ei ütle. Ka seda, kas Eestisse on tulemas veel selliseid luksusautosid. "Sellist autot tellitakse vähemalt pool aastat ette," sõnab ta.
    Lisaks Bentleyle osteti Eestis ka üks veidi lahjem, 533hobujõuline Ferrari 612 Scaglietti. Selle auto hind ulatub samuti 3 miljoni kroonini.
    Esimest korda Eestis registreeriti 2,4-liitrine ja 147hobujõuline Hiina päritolu maastur Shuanghuan CEO. Selle võttis arvele ei keegi muu, kui neid autosid Eestisse toov firma, Premium Motorsi gruppi kuuluv Quantum Motors.
    "Hiina on tulemas, ta on juba kohal," ütleb Premium Motorsi juht Jürgen Vester. "Huvi on meeletu ja ma ei tee nalja. Meil on müügiõigus Soomes, Rootsis, Eestis, Lätis ja Leedus ehk teisisõnu 22 miljonit potentsiaalset klienti," räägib Vester. "Kui keegi arvab, et Hiina auto on rämps, siis on see jama. Tulge ja ma näitan kapoti alla - nad õpivad kogu aeg," lisab ta. Vesteri sõnul on neil leping sõlmitud seitsme mudeli peale. Praegu on Eestis vaid üks mudel, mis on keskmist mõõtu maastur. Quantum Motorsi Eestis esitletava Shuanghuan CEO maasturi alghind on 329 000 krooni.
    Eelmise aasta kalleim sõiduauto, mille eestlane Eestis ostis, oli Porsche Gemballa Avalanche GT 2 EVO hinnaga 4,19 miljonit krooni. Auto müüs Premium Motors.
    Gemballa on maailma üks mainekamaid tuuningufirmasid. Baasiks olnud Porsche 911 mootor oli muudetud 650hobujõuliseks ja lisatud luksuslikku disaini.
    Veel võeti Eestis mullu arvele kümme Bentleyt, kaheksa Maseratit, neli Ferrarit, kolm Aston Martinit, kolm Lamborghinit, kolm Lotust, üks Rolls-Royce (Silver Spirit aastast 1986) ja üks Wiesmann.
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Harju Elektri müügitulu kasvas, kuid kasum vähenes
Harju Elekter alustas aastat tagasihoidlikumate tulemustega võrreldes eelmise aastaga, kuid juhatuse sõnul oli esimene kvartal pikemas võrdluses siiski tugev.
Harju Elekter alustas aastat tagasihoidlikumate tulemustega võrreldes eelmise aastaga, kuid juhatuse sõnul oli esimene kvartal pikemas võrdluses siiski tugev.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
General Motorsi esimene kvartal ületas kõiki prognoose
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Raskustes Saksamaa ärikliima paraneb
Saksamaa ettevõtete sentiment on muutunud helgemaks, näidates kolmandat kuud järjest suurenenud kindlustunnet.
Saksamaa ettevõtete sentiment on muutunud helgemaks, näidates kolmandat kuud järjest suurenenud kindlustunnet.
Fazer tahab kogu Balti pagariäri Lätti kolida
Soome toidutootja Fazer kaalub oma Baltikumi pagaritööstuste liitmist üheks tootmisüksuseks Lätis.
Soome toidutootja Fazer kaalub oma Baltikumi pagaritööstuste liitmist üheks tootmisüksuseks Lätis.