Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Copterline'i uus algus tuli raskelt

    Copterline Estonia OÜ tegevjuht Tõnis Lepp vastas eile aripaev.ee lugejate küsimustele.
    Kui palju mõjutas traagiline sündmus inimeste suhtumist kopteriliiklusesse Eestis ja Soomes?
    Loomulikult oli sündmus traagiline ja ootamatu. Aga ma võin öelda, et see pigem ühendas inimesi. Mure oli ju kõigil ühine.
    Kõige parem viis usaldust tagasi võita on usalduse tagasivõitmisest pidevalt mitte rääkida.
    Olen selle väitega nõus. Ega ma ise sellest nii palju ei räägikski, aga inimestel on ikka pidevalt see küsimus huulil.
    Mis on Teie suurimad hirmud seoses uuesti avatava äriga?
    Tegelikult mul polegi hirme. On lihtsalt suur usk, et see, mida teeme, on vajalik inimestele.
    Kas äri taasalustada on raskem kui päris nullist alustades aastaid tagasi?
    Nii ja naa. Mõnes mõttes alustame miinusest. Aga samas on olemas kogemustepagas, millele tugineda. Tunnistan siiski, et alustamine võttis rohkem energiat, kui alguses tundus. Mõnda pisiasja pisut ümber tehes juhtub tihti nii, et uut lähenemist vajab seejärel väga palju asju.
    Miks teie riigitöö karjäär lühikeseks jäi?
    Ma pole ametniku tüüp. Ja teiseks tuli väga huvitav pakkumine teha erialast tööd Aafrikas.
    Kuidas läks Sierra Leone kopteriliini avamine? Miks läksite nii kaugele äri ajama?
    Põnev, kasulik ja väga hariv. Arvan, et igal inimesel, kellel avaneb võimalus end kusagil kaugel proovile panna, tuleb sellest võimalusest kinni haarata. Olen pärast seda vaimselt palju rikkam. Tegu oli Eesti-Saksa-Austria-Moldova ühisprojektiga ja see kutse sinna oli väga meelitav. Aafrika on täis üllatusi ja katsumusi.
    Kas hakkate tegema tšarterreise?
    Jah, see teenus on olnud kogu aeg saadaval. Praegu on see võimalik EC135 tüüpi kopteritega. Suve keskel, kui saabub teine AW 139, on ka liinil lendav kopter tellimuslendudeks saadaval.
    Kas soovitate ka mereväel oma laevajuhid Tallinki tööle saata, nagu piirivalve seda Copterline'iga tegi?
    See, et Copterline'is hakkavad lendama kaks piirivalve lennusalga pilooti, on hea koostöö ja teineteise usalduse märk.
    Kuna kasutame sama kopteritüüpi, on täiesti loomulik, et koostööd tehakse. Piirivalve lennusalga selge kasu on lisanduv lennukogemus.
    Mereväel ja Tallinkil on aga erinevad alused, samuti erinevad funktsioonid.
    Mis erinevus on uutel Copterline'i kopteritel võrreldes vanadega?
    Kopter AW 139 on uusim keskklassi tüüpi kopter maailmas. Lennundustehnika areng on eelkõige lennuohutuse areng.
    Autor: ÄP
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Järjekordne Telia MeetUp toimub juba 30. mail
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.