Rebane: meelelahutusele kulutavad inimesed ka raskematel aegadel

17. aprill 2008, 15:04

BDG juhatuse esimehe Peeter Rebase sõnul
jätavad inimesed pigem ära mõne kalli ostu või suusapuhkuse, kuid
meelelahutusele kulutatakse ka raskematel aegadel.

„Meie kogemus näitab, et meelelahutusele kulutavad inimesed ka raskematel aegadel. Pigem jäetakse ära mõni kallis ost, suusapuhkus või gurmeeõhtusöök. Positiivseid emotsioone vajavad inimesed raskel ajal rohkemgi kui muidu,“ vastas Rebane aripaev.ee online-intervjuus küsimusele, kas jahenev majandus annab ennast ka meelelahutusäris tunda.

„Näiteks Metallica Riia staadionikontserdi müüsime me paari tunniga läbi ning ma olen veendunud et ka täna välja kuulutatud Bob Dylani kontserdi vastu on suur huvi. Samas peab olema ettevaatlikum ning väga hoolikalt artiste valima, väiksemaid riske võtma ning mõistlikke piletihindu pakkuma. Näiteks rahvusvaheline filmitööstus kasvas rekordiliselt pea kõikide viimase sajandi majanduslanguste ajal,“ tõi Rebane näiteid.

Loe online intervjuud SIIT!

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
17. April 2008, 15:29
Otsi:

Ava täpsem otsing