Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Automüüjad panid Järve kõrghooned kalevi alla

    "See praegu seisab," ütles Info-Auto omanik Viktor Siilats Järve piirkonda planeeritud kõrghoonete kohta valdavalt tema firmadele kuuluvatel kinnistutel. Täpsemalt soovitas Siilats külmutamise kohta küsida ASi Järve Autokeskus juhilt Jaak Uudlalt.
    AS Järve Autokeskus tähendab sisuliselt autokaupmeeste koondumist ühise mütsi alla, et rajada piirkonda madalate autosalongide asemele kümmekond kõrghoonet, mis annaksid kõrghoonete kontsentratsiooni poolest silmad ette isegi Maakri kvartalile. Siiski on plaan kinnisvaraturu jahtumise ning liiga utoopilise plaani pärast külmutatud.
    "Ei ole õige aeg sinna väga suuri investeeringuid hakata tegema. Eks ta plaani jääb, aga praegu see seisab. Kui ma teaks, kui kaua, oleksin väga geniaalne mees," ütles Järve Autokeskuse juht Jaak Uudla.
    Järve Autokeskus tegeles aktiivselt arendusega veel aastapäevad tagasi, kui saadeti linnavalitsusse eskiis sooviga ehitada Järve 232 asuvate hoonete asemele viis 23korruselist, neli 21korruselist ja neli 15korruselist hoonet.
    "Koostasime eskiisi, mis on päris huvitav lahendus. Linnavalitsus leidis, et täisehitamisprotsent on natuke üle pakutud. Seda eskiisi tuleb korrigeerida. Aga praegu see asi seisab," lisas Uudla.
    Tallinna linnavalitsus saatis autoärimeeste suurejoonelised plaanid 2007. aastal neile tagasi ja tegi ettepanekud, kuidas planeeringuga edasi minna.
    "Esitatud lahendusskeem ei arvesta konkreetset linnaruumi ning on kõrghoonete mahud paigutanud minimaalsele kaugusele üksteisest, mis ei vasta heale ehitustavale," kirjutas Tallinna linnavalitsuse detailplaneeringute teenistuse direktor Arvo Rikkinen toona Uudlale.
    Muutunud kinnisvaraolukorras otsustasid autoärimehed suurejoonelise plaani külmutada. Kinnistud kuuluvad aga jätkuvalt Tallinna kõrghoonete teemaplaneeringusse, mis tähendab, et tõenäoliselt tulevikus autokeskuste asemele kõrghooned ikkagi tulevad.
    Kogu ala väljaarendamine võtaks aastaid, sest praegu pole detailplaneeringutki veel algatatud. "See on iseenesest kümne aasta perspektiiv," lisas Uudla.
    Praegu on Järve arendusplaanid tõesti külmutatud ja arvan, et lähema viie aasta jooksul ei hakka seal midagi juhtuma. Me ei ole mõelnud ära kolida. Meile on see strateegilise tähtsusega koht ja probleem on selles, et praegu pole võimalik ehitada uut autokeskust nii, et vana kinni ei pane. Küll aga arvan, et 15 aasta pärast tuleb sinna uus linnaosakeskus.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.