Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Uvic võlub koduste retseptidega
ASi Uvic turundusjuht Kristjan Alaküla sõnul on Uvicu senise edu saladuseks kvaliteetne toodang, mis on kujundanud stabiilse kliendiringi. "Kliendile on Uvicu logo otsekui kvaliteedimärk," leiab Alaküla. "Kes siis ei teaks-tunneks Hiina või Bravissimo pelmeene?"
Uvicus töötab Alaküla sõnul praegu ligi 100 kõrgelt kvalifitseeritud spetsialisti ning laienedes täiendab ettevõte oma ridu pidevalt veelgi.
"Uvic käib kaasas uuendustega ning investeerib jätkuvalt uutesse tehnoloogiatesse," kinnitab Alaküla. "Koduste retseptide ja moodsa tehnoloogia sidumine võimaldab toota maitsvalt ja efektiivselt ning säilitada konkurentsieelise. Väga tähtsal kohal on tarnekindlus, mis on eduka võrkturunduse eeldus."
Alaküla räägib, et siseturule lisaks tegeldakse Uvicus aktiivselt ekspordivõimaluste otsimise ja loomisega.
"Just selle tõttu ostis Uvic 2007. aastal Daugavpilsi lihatööstuse," selgitab ta. "Kõrgema efektiivsuse tagab asjaolu, et Uvic positsioneerib end tootjana ja keskendub vaid põhitegevustele, kõik kõrvaltegevused on delegeeritud partneritele." Nii pole Uvicul endal näiteks transpordiosakonda.
Uvicu tulevikust rääkides kinnitab Alaküla, et tänavu 15. tegevusaastat tähistanud ettevõte tegutseb jätkuvalt igati sihipäraselt ning omab tulevikuplaane koguni 10-15 aastaks ette.
"Planeerime oma tänaseid positsioone lähiaastatel kindlasti tugevdada," kinnitab ta.