Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Parima teenindusega selts on If Kindlustus

    Testkliendid käitusid kindlustusfirmade esindustes käies tavaklientidena, tundes huvi kindlustusvõimaluste vastu, mis tagaksid sissetuleku juhul, kui nendega peaks midagi juhtuma - õnnetus, trauma, haigus või surm. Telefoni- ja meiliteeninduse hindamisel tunti huvi kodu- ja/või varakindlustuse ning reisi- ja kaskokindlustuse vastu.
    Vahetu külastuse, telefoni- ja meiliteeninduse koondarvestuses parima tulemuse saanud If Kindlustus edestas konkurente väga hea koondtulemusega - 93%. Teist ja kolmandat kohta jagasid Salva Kindlustus ja Seesam Kindlustus tulemusega 88%.
    If Kindlustus sai parimad tulemused nii vahetul esinduse külastusel kui ka telefoni- ja meiliteeninduses. Eriti tähelepanuväärne oli sealjuures vahetu külastuse koondtulemus, maksimumilähedane 98%.
    Esinduse külastusel jagasid If Kindlustuse järel teist ja kolmandat kohta samuti väga hea tulemusega 92% Salva Kindlustus ja Seesam Kindlustus. Telefoniteenindusel jagas If Kindlustusega esikohta Ergo Kindlustus (94%) ning meiliteenindusel Seesam Kindlustus (87%).
    Nii kindlustusseltside vahetu külastuse kui ka telefoniteeninduse koondtulemus 90% on teiste sektoritega võrreldes keskmisest oluliselt kõrgem.
    Meiliteeninduse tulemus on teiste kanalitega võrreldes nõrgem, vaid 73%. Samas oli vastamata jäänud meilipäringuid tavapärasest vähem, veidi üle 10%.
    Kindlustuste klienditeenindustaset vahetul külastusel hindasime Dive TeenindusTopi raames ka kaks aastat tagasi, septembris 2006. Nagu sel aastal, osutus ka siis võitjaks If Kindlustus.
    Kindlustusseltside teenindajad said keskmisest paremini hakkama nii kliendiga kontakti loomise kui ka selle lõpetamisega. Samuti olid tavapärasest kõrgemad professionaalsus ning suhtlemis- ja müügioskused. Keskmisest tasemest nõrgemaks jäi vaid üks aspekt - nimesiltide olemasolu. Teenindajate nimesilte polnud nähtaval kohal pooltel külastustel. Arenguruumi on ka külastuse lõpul klientidele millegi meeldiva ja positiivse soovimises.
    Hoolimata keskmisest kõrgemast teenindustasemest suutsid ka kindlustusseltside teenindajad kliente ebameeldivalt üllatada. Ühel külastusel teatas teenindaja õnnetusjuhtumi kindlustuse päringuga tema poole pöördunud kliendile: "Ega meie teile palka maksma ei hakka." Pädevad ei olnud ka selle teenindaja edasised vastused ja soovitused.
    Teisel külatusel ei hakanud teenindaja oma tööandja kindlustustooteid kliendile üldse lähemalt tutvustama, vaid soovitas otseselt ja korduvalt pöörduda hoopis konkurendi poole, kuna viimase tootevalik on oluliselt suurem ja parem.
    Autor: Riin Pärnamets
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.