Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Meediafirma soosis hinnaga kaitseväge
Creatum korraldab kaitseväe maine- ja reklaamikampaaniaid kolm aastat, selle aasta jooksul kulub selleks 1,5 miljonit krooni.
Baturini sõnul tuli konkursi kolmandas etapis koostada kulutuste jaotus etteantud summas, mis oli 1,5 miljonit krooni. "Tegime oma ettepanekud, millised tegevused orienteeruvalt oleks tark ette võtta selle summa raames."
Baturini sõnul oli kogu pakkumine üles ehitatud strateegilisele mõtlemisele, mitte odava asja tootmiseks. "Kaitseväe mainet pole võimalik odava ninni-nänniga tõsta, siin ei saa sente lugeda," tõdes ta.
Baturin märkis, et nende meediapartner sai kuni 80% allahindluse Eesti riigi kaitseressursside ameti jaoks. "Sellist numbrit ma kohe ei uskunudki, sest varasematel riiklikel kampaaniatel pole me nii suurt allahindlust saanud. See oli suur töövõit ning usun, et kuni 80% oli see tegur, mis aitas meie kasuks otsustada," rääkis ta.
Baturin ütles, et Creatumi kui uue väikesema agentuuri eelis suurte agentuuride ees on ajaressurss ja paindlikkus. Suurtel agentuuridel on igapäevast tööd nii palju, et neil ei jäägi aega ja tähelepanu riigihanke jaoks. "Tegime tõesti väga mahuka eel- ja põhitöö, kuna nn propagandakamapaaniatega on meil meeskonnas eelnevatest aastatest suur kogemus, näiteks Eesti Politsei viimased kampaaniad," ütles ta.
Eesti kaitseväe värbamiskeskuse juhataja Lauri Kurvitsa sõnul oli Creatumi idee ja selle edasiarendus järgmiseks kolmeks aastaks kõige parem.
Kurvits lisas, et suure tõenäosusega tuleb kampaania novembri alguses avalikkuse ette. "Kampaaniaid tehakse etappide kaupa nagu ikka aastas üks-kaks korda. Muul ajal jooksevad konkreetsemad värbamiskuulutused jms," ütles ta.
"Proovime sõlmida konkursi võitjaga raamlepingu, kellega saame vastavalt oma eelarvelistele vahenditele koostööd teha järgnevatel aastatel," ütles Kurvits.
Tema sõnul on kampaania selle aasta eelarve 1,5 miljonit krooni, kuid ta ei tea järgnevate aastate kampaaniate summasid.