Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tallinn nuputab veokitele piiranguid

    Kevadel kuulutas Tallinna abilinnapea Jaanus Mutli, et linn asub kaardistama üle 3,5-tonniste veokite peamisi liikumiskoridore.
    Eesmärk oli 1. oktoobrist lubada selliseid veokeid ainult teatud tänavaile, et vähendada sellega tolmu ja liiklusummikuid linnas.
    Tallinna kommunaalameti juht Ain Valdmann selgitab, et edasilükkamise põhjuseks on Tallinna Tehnikaülikooli Teedeinstituudilt tellitud uus uuring, mis annab detsembriks vastuse, kuidas mõjutab ühistranspordi täituvusest tulenev koormusjõud tänavakatetele.
    Uuringu valmimise järel analüüsib kommunaalamet koos transpordiametiga ja vajadusel ka Tallinna Tehnikaülikooli Teedeinstituudiga uuringute tulemusi ning teeb ettepanekud raskeveokite liikluse piiramiseks Tallinnas.
    Teedeinstituudi teaduri Tiit Metsavahi kinnitusel ei ole neilt raskeliikluse teede kaardistamise tööd tellitud.
    Metsavahi hinnangul on raskeliikluse teema ületähtsustatud.
    "Võttes kesklinna piiril kõik raskeveokid, bussid ja trollid kokku, on seal absoluutne sagedus isegi veidi väiksem kui see oli 1973. aastal," väitis Metsavahi.
    Liiklusloenduse järgi on suurim raskeliikluse voog Järvevana teel, kus kell 9.00-10.00 liigub ühes sõidusuunas umbes 180 masinat.
    Järgnevad Tammsaare tee ja Peterburi tee (Väo), kus ühes sõidusuunas sõidab umbes 160 veokit tunnis.
    Mujal ei ületa masinate liiklussagedus 100 autot tunnis.
    Metsavahi sõnul tundub üheks kriitilisemaks ajaks olevat kell 9.00-10.00. Mõnevõrra hõredam on liiklus kell 15.00-17.00.
    Autoettevõtete Liidu tegevdirektor Villem Tori usub, et piiranguid hoopis tihendaksid linnaliiklust.
    "Kui paneelikoormat tükeldada, siis tekib ju veelgi autosid juurde," ütles Tori.
    Ka Smarten Logisticsi juhatuse esimees Mait Miller viitab, et suurte autode liikluse piiramine toob sõidukeid vaid juurde.
    Üks veok võrduvat 3-5 kaubikuga.
    Kui linn tahab autode hulga vähendamiseks liiklust piirata, siis ei pea kehtestama eraldi lubade taotlemist.
    Piisab, kui autojuhil on ette näidata veoleht, et peab kauba teatud tsooni sõidutama. Koormuspiirangute puhul tuleks välja panna aga vastavad teated, et kaubaomanik teaks, et ta peab koorma jagama mitmeks osaks.
    Otseselt Tallinna kliente teenindab meil iga päev umbes 5-7 üle 3,5tonnist veokit.
    Vastavalt kaubamahule teevad nad kuni kolm jaotusringi ja pärastlõunal ka hankeringe.
    Kindlasti ei ole ühelgi meie praegusel veoteenuse osutajal kusagil seismas või n-ö ootel väiksemaid veokeid.
    Kas vahetame teenuse osutajaid või vahetavad olemasolevad vedajad autoparki, eks see selgub siis, kui reaalne vajadus tekib.
    Veokulude tõus on sellisel juhul garanteeritud. Lisaks võib tekkida ka vajadus laadimissildade või muude laadimistingimuste muutmiseks, sest üldreeglina kuni 3,5tonnise kandejõuga väikeveokeid või kaubabusse enamlevinud kõrgusega laadimissildadelt laadida ei saa.
  • Hetkel kuum
Kairit Kall: kvantiteedimajandusest kvaliteedimajanduseks
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Suure seitsmikuga on ühinemas uus tegija
Analüütikute hinnangul on maagilisest seitsmikust puudu ravimifirma, mille aktsia hinna kasv edestab juba viit imelise seitsmiku liiget ning omab S&P 500 indeksis suuremat positsiooni kui Tesla.
Analüütikute hinnangul on maagilisest seitsmikust puudu ravimifirma, mille aktsia hinna kasv edestab juba viit imelise seitsmiku liiget ning omab S&P 500 indeksis suuremat positsiooni kui Tesla.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: viie milli eest vaba aega, palun! “Ükskõik kui pees vahepeal asjad on, kõik läheb mööda.“
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi nipid: mida teha, kui töötaja tuleb palka juurde küsima, aga …
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Suur reede raadios: Jüri Ratas Keskerakonna võimust pealinnas
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tartus baaripidamise lõpetanud firma jäi töötajatele võlgu
Tartu Supilinnas Mülä baari varem vedanud firma läks pankrotimenetlusse, mis võiks ettevõtte ühe omaniku sõnul tuua lahenduse ka maksmata jäänud palkadele.
Tartu Supilinnas Mülä baari varem vedanud firma läks pankrotimenetlusse, mis võiks ettevõtte ühe omaniku sõnul tuua lahenduse ka maksmata jäänud palkadele.