Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Telefonisideettevõtetest parim teenindus Starmanil

    Oktoobris hindas Dive TeenindusTop oma uuringus teenindustaset telefonisideettevõtetes. Selgus, et parim klienditeenindus on Starmanis.
    Testkliendid käitusid telefonisideettevõtete esindusi külastades ning telefoni- ja meiliteenindust hinnates tavaklientidena, tundes olenevalt ettevõttest huvi kas tavatelefoni- või mobiiliteenuste vastu. Uuriti, milliseid eri pakette ja võimalusi pakutakse, eesmärgiga leida endale sobivaim lahendus.
    Esinduse vahetu külastuse, telefoni- ja meiliteeninduse koondarvestuses parima tulemuse saanud Starman edestas konkurente koondtulemusega 90%. Paremuselt teisele kohale jäi EMT (88%) ning kolmandale Elisa (86%).
    Starman eristus konkurentidest just väga hea telefoniteeninduse poolest, saades maksimumilähedase koondtulemuse 98%. Kõigi teiste ettevõtete telefoniteenindus oli oluliselt tagasihoidlikumal tasemel.
    Meiliteenindusel ükski telefonisideettevõte väga head tulemust ei saavutanud, teistega võrreldes paremad tulemused said Starman ja EMT. Vahetul külastusel paistsid väga hea teenindusega silma Elisa (98%) ja Tele2 (97%), kellele järgnesid võrdse kolmanda tulemusega sõsarettevõtted EMT ja Elion (92%).
    Telefonisideettevõtete klienditeenindustaset vahetul külastusel hindasime Dive TeenindusTopi raames ka kaks aastat tagasi. 2006. aastal jagasid esikohta Elion ja Tele2.
    Telefonisideettevõtete vahetu külastuse koondtulemus - 87% - on teiste sektoritega võrreldes keskmisest kõrgem. Samas oli tase üsna ebaühtlane ning väga heade tulemuste kõrval esines ka nõrku.
    Telefoniteenindusel oli Starmani väga hea tulemuse kõrval konkurentide tase üsna ühtlane. Meiliteeninduse koondtulemus on aga väga madal. Viiendik meili teel saadetud päringutest jäid vastamata, kusjuures ühest ettevõttest ei saadud vastust mitte ühelegi päringule.
    Vahetul külastusel said telefonisideettevõtete teenindajad tavapärasest paremini hakkama kliendiga kontakti loomisel, samas kontakti lõpetamine oli jällegi keskmisest nõrgem. Mitmetel juhtudel ei öeldud kontakti lõpus esindusest lahkuvale kliendile hüvastijätuks mitte midagi.
    Meiliteeninduse puhul oli positiivne see, et nendelt ettevõtetelt, kes meilidele vastasid, saadi vastused üldjuhul 24 tunni jooksul. Mõnest ettevõttest saadi esmalt ka automaatvastus kinnitusega, et kliendi päring on kätte saadud ning vastatakse teatud aja jooksul. Vastavast lubadusest kahjuks küll kõigil juhtudel kinni ei peetud.
    Telefoniteenindusel esines juhtumeid, kus kodulehel olevad kontaktnumbrid osutusid valeks. Ühel telefonikontaktil ütles teenindaja kliendile, et tema pole teemaga kursis ning palus kliendil oma päringule kas kodulehelt vastust otsida või helistada teisel päeval, kui pädevam teenindaja tööl on.
    Ühe ettevõtte puhul ilmnes ka sisemine segadus teemal, milliseid teenuseid kliendile pakutakse. Mitmes esinduses tegid teenindajad kliendi päringu peale suured silmad ning väitsid, et sellist teenust nende firma küll ei paku.
    Mõnel juhul soovitati kliendil konkurendi poole pöörduda, teisel saadeti ta lihtsalt esindusest minema. Kontoripoolel oldi samas selliste eri esindustest saadud vastuste üle väga imestunud ning kinnitati, et loomulikult on vastav teenus ettevõttel olemas ja kõik teenindajad peaksid sellega kursis olema.
    Autor: Riin Pärnamets
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Kakskeelse Eesti visa, aga pöördumatu lõpp
Eestis on, sarnaselt teiste riikidega, vähemalt Ida-Euroopas, aset leidmas ajalooline mentaalne nihe, mis puudutab suhtumist vene keelde ja Russki Miri laiemalt, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Eestis on, sarnaselt teiste riikidega, vähemalt Ida-Euroopas, aset leidmas ajalooline mentaalne nihe, mis puudutab suhtumist vene keelde ja Russki Miri laiemalt, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
USA aktsiaturg tõusis neljandat nädalat järjest
USA aktsiaturg lõpetas reedel nädala tugeva tõusuga, kui investorite kindlust turgude osas on kasvatanud oodatust madalamad inflatsiooninumbrid, mis näitavad, et inflatsiooni tipp võib olla juba seljataha jäänud. Nii S&P 500 kui Nasdaqi indeks tõusid neljandat nädalat järjest, vahendab Reuters.
USA aktsiaturg lõpetas reedel nädala tugeva tõusuga, kui investorite kindlust turgude osas on kasvatanud oodatust madalamad inflatsiooninumbrid, mis näitavad, et inflatsiooni tipp võib olla juba seljataha jäänud. Nii S&P 500 kui Nasdaqi indeks tõusid neljandat nädalat järjest, vahendab Reuters.
Reaalajas börsiinfo
Jaanus Vihand: kui iseloomud ei klapi, siis koostööd ei tule
Mitu aastat Coop Eestit juhtinud, siis Margus Linnamäe kutsel Apollo Grupi etteotsa läinud ning sealt idufirmasse Eurora lahkunud Jaanus Vihand soovis enne A. Le Coqi juhi positsiooni vastu võtmist näha, kuidas ettevõtte nõukogu tasandil suhted on.
Mitu aastat Coop Eestit juhtinud, siis Margus Linnamäe kutsel Apollo Grupi etteotsa läinud ning sealt idufirmasse Eurora lahkunud Jaanus Vihand soovis enne A. Le Coqi juhi positsiooni vastu võtmist näha, kuidas ettevõtte nõukogu tasandil suhted on.
Raadiohitid: mis saab aktsiaturgudest ja majandusest lähemas ning kaugemas tulevikus?
On tavapärane, et Äripäeva raadio kuulajaid paeluvad enim investeerimisteemad ning lõppev nädal ei olnud selles osas erand. „Investor Toomase tunnis“ jagas enda tulevikuvaadet investor Märten Kress ning „Infopankuri“ saates räägiti majanduse tulevikust ja 10 aasta pärast juhtuvast.
On tavapärane, et Äripäeva raadio kuulajaid paeluvad enim investeerimisteemad ning lõppev nädal ei olnud selles osas erand. „Investor Toomase tunnis“ jagas enda tulevikuvaadet investor Märten Kress ning „Infopankuri“ saates räägiti majanduse tulevikust ja 10 aasta pärast juhtuvast.
Apple'i ja Samsungi varud Venemaal otsas
Venemaa telefonimüüjate andmetel on Apple'i ja Samsungi tarned nüüdseks kahanenud peaaegu 90% võrreldes aasta algusega, kirjutab Vene leht Kommersant, ja vähene müüdav kaup tuleb ringiga ja loata.
Venemaa telefonimüüjate andmetel on Apple'i ja Samsungi tarned nüüdseks kahanenud peaaegu 90% võrreldes aasta algusega, kirjutab Vene leht Kommersant, ja vähene müüdav kaup tuleb ringiga ja loata.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.