Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Jõulupakk pane juba täna teele

    Eesti Posti sorteerimisüksuse juht Maimor Vill kinnitas, et ettevõtted on jõulude ajal kaartide asemel üha enam asunud üksteisele saatma jõulupakke.
    Kui tavapärasel ajal läbib Eesti Posti sorteerimiskeskust ligi 6000 pakki päevas, siis jõulueelsel perioodil tõuseb pakkide arv 9000ni.
    Suuremat kinkide laialijagamise kampaaniat planeerides peavad ettevõtted arvestama, et neil on jäänud aega järgmise nädala alguseni.
    Eesti Posti logistikadivisjoni juhi Ansi Arumeeli sõnul tuleb eriprojektide puhul, mis nõuavad käsitlemisel või kättetoimetamisel eritingimusi või täiendavat pakkimist ja komplekteerimist, saadetised üle anda hiljemalt 15. detsembril.
    Siis võib olla kindel, et pakid jõuavad kohale enne pühade algust, hiljemalt 23. detsembril.
    Pakkide saatmisel tuleb tähelepanu pöörata ka saaja aadressile.
    "Eriti jõuluperioodil saadavad firmad kingitusi, kus saajate aadressid võetakse andmebaasidest, milles asuvad andmed võivad olla vananenud või kontrollimata ning seetõttu ei jõua kõik kingitused kohale," nentis Arumeel.
    Ka rahvusvahelised kullerfirmad on valmis järgnevate nädalate pakiveomahtude tõusuks.
    DHL Estonia müügi- ja marketingijuhi Elari Killumetsa eelmise aasta kogemus näitas, et kiireimad päevad olid vahetult enne jõule ja üks päev pärast jõule.
    Pühadeaegsete nädalate mahud on tippaegadel neli korda suuremad võrreldes aasta keskmisega.
    Ka tänavu ollakse valmis mahtude kasvuks, kuigi Killumets arvas, et seekord tuleb mahtude kasv tunduvalt tagasihoidlikum.
    Sama meelt oli ka DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd. "Praegust majanduskonjunktuuri arvesse võttes peadpööritavat erinevust tavaperioodiga ei ole," arvas ta.
    Tema kinnitusel sooritavad inimesed oste kaalutletumalt, see avaldab mõju kaupmeeste läbimüükidele ning omakorda ka pakiveomahtudele.
    Lisatasusid pühade ajal kasvava pakkide hulga tõttu kliendid kartma ei pea.
    Kõik saadetised toimetatakse kohale tavapärase tariifiga. Erandiks on juhud, kui klient soovib paki kättetoimetamist töövälisel ajal.
    Sellisel juhul on tasu eraldi kokkulepitav. Tööväline aeg on saabuvatel pühadel kõigil pakiveofirmadel 24.-26. detsember ja 1. jaanuar.
    Pühade-eelsel päeval - 23. ja 31. detsembril - töötatakse lühendatud tööpäevaga.
    Samamoodi tasub pakkide saatmisel arvestada teiste riikide pühadega, mis osaliselt kattuvad Balti ja teistes Eesti naaberriikides.
    Ometigi ei ole ka pühade ajal paki saatmine lootusetu ettevõtmine. Appi tulevad kullerifirmad ja kiirabilogistika.
    Kiirabilogistika teenust pakkuv AS Balti Logistika töötab nagu igal teisel päeval - tellimusi saab esitada igal ajal.
    Balti Logistika Baltikumi juhi Vallo Arumäe sõnul võib transpordiaeg pikeneda seoses kommertslennuliinide pühadeaegse lennugraafiku mõningase hõrenemisega.
    Kuna aga praegu ei ole veel täpne pühadeaegne lennugraafik veel paigas, siis on raske hinnata võimaliku viivituse pikkust.
    Kuigi hinnale lisandub pühadeaegsel transpordil tööajavälise transpordi tariif, on ka kiirabilogistikas pühade ajal märgata saadetiste arvu kasvu, kuna see on sel ajal tihti ainuke võimalus pakki saata.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Tugev dollar paneb Eesti firmadele põntsu, mõne taskud täidab aga miljonitega
Euro suhtes üha kallinev USA dollar Eesti majandusele midagi rõõmustavat ei tähenda: inflatsioon saab hoogu juurde, võitjaks käputäis ettevõtteid.
Euro suhtes üha kallinev USA dollar Eesti majandusele midagi rõõmustavat ei tähenda: inflatsioon saab hoogu juurde, võitjaks käputäis ettevõtteid.