Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Hyundai aktsia tundub huvitav

    Üleeile USAs avaldatud autode müügistatistika oli kohutav, kuid Korea autotootjad suutsid kukkuval turul müüa rohkem kui teised.
    Jaanuaris kukkus USAs autode müük 37%, mis oli suurim müügi kukkumine alates 1981. aastast. Chrysleri müük kukkus 55%, General Motorsi 49% ja Fordi müük 40%. Toyota müük kukkus 32%, Honda 28% ja Nissani oma 30%.
    Vaatamata kokkutõmbuvale autoturule kasvas Aasia tootjate turuosa USA autoturul rekordilised 49,5%.
    Hyundai müüs USAs jaanuaris 14% rohkem sõidukeid kui aasta varem samal ajal ja Kia müük kasvas 3,5%.
    Hyundai kasutas hindade langetamise ja niisama automüügi iseenesest paranemise ootamise asemel aktiivset müüki. Et tarbijate usaldus on kasvava tööpuuduse valguses nigel, pakkus seda mõnes mõttes autotootja ise. Hyundai teatas, et kui inimesed kaotavad töö, võivad nad auto tagasi anda. Kui ettevõte suudab teistest targemini autosid väga raskete turuoludega turul müüa, paneb see mõlgutama mõtteid - miks mitte uurida, kas sellesse ettevõttese tasuks investeerida.
    Veel enne autostatistika avaldamist on alateadvuses liikunud mõte, et äkki võiks hakata mõtlema Korea eksportööride aktsiate ostmise peale. Seda korea woni kursi kukkumise tõttu. Aastaga on won nõrgenenud USA dollari suhtes 32%, jeeni suhtes 43%, euros 22% ja Hiina jüaanis 35%. See peaks olema stiimul, mis hoiaks välismaiseid tootjaid Korea autoturust eemal ja muudaks Koreast autode eksporti väga konkurentsivõimeliseks.
    Detsembri algul teatas ettevõte UBSi konverentsil investoritele, et praegu on tootmisvõimsus Koreas 1,82 mln autot, USAs 0,3 mln, Hiinas 0,4 mln, Indias 0,5 mln ja Türgis 0,1 mln ehk kokku 3,12 mln. 2012. aastal peaks Korea, USA, India ja Türgi võimsus samaks jääma, Hiinas ulatuma 0,6 mln, Tšehhis 0,3 mln, Venemaal 0,15 mln ja Brasiilias 0,1 mln ehk kokku 3,87 miljonit sõidukit. Metallide hinnad on kukkunud, mereveo tasud samuti. Ettevõtte bilanss on üsna tugev. Aktsia ei ole kallis - P/E 8, P/B 0,6.
    Kas just praegu on õige aeg osta, kahjuks ei tea.
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
USA aktsiaturgu suunasid esimese kvartali tulemused: Tesla tõusis, Meta langes
USA peamised aktsiaindeksid muutusid kolmapäeval vähe, kuna Tesla aktsia tõusis pärast eelmise kvartali tulemuste teavitamist ning investorid ootasid mitmete järgmiste ettevõtete aruannete avaldamist, vahendas Yahoo Finance.
USA peamised aktsiaindeksid muutusid kolmapäeval vähe, kuna Tesla aktsia tõusis pärast eelmise kvartali tulemuste teavitamist ning investorid ootasid mitmete järgmiste ettevõtete aruannete avaldamist, vahendas Yahoo Finance.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Euroopa gaasikauplejad muretsevad juba järgmise talve pärast
Gaasituru kauplejad on pärast 2022. aasta hinnatippu taas läinud murelikumaks, vahendab Bloomberg.
Gaasituru kauplejad on pärast 2022. aasta hinnatippu taas läinud murelikumaks, vahendab Bloomberg.
Viimased päevad jooksevad kahele maksusoodustusele
Aprilli lõpuks tuleb ära esitada tuludeklaratsioon, mis tähendab ka viimast võimalust saada kahte maksusoodustust. Järgmisest aastast neid soodustusi enam ei saa.
Aprilli lõpuks tuleb ära esitada tuludeklaratsioon, mis tähendab ka viimast võimalust saada kahte maksusoodustust. Järgmisest aastast neid soodustusi enam ei saa.