Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Mürast priiks
Mitut ribareklaami, väliplakatit, raadio-, tele-, ajalehe-, ajakirja- või netireklaami sa täna juba näinud oled? Keeruline küsimus, millele on veel keerulisem vastata. Mõned targad on öelnud, et keskmiselt on see number 1600, teised jälle, et 3000. Mine sa võta kinni.
Nii väga, kui ma ka ei tahaks tänaval liigeldes erakondade üksteist mutta trampivatest reklaamidest kinnisilmi mööda minna, osutub see kahjuks liialt ohtlikuks. Vihjan siinkohal ei millelegi muule kui Keskerakonna järjekordsele poriloopimiskampaaniale, mis ummistas linna plakatitega, millel kiri "Reformierakonda ja IRL - nende poliitika peatas majanduskasvu".
Härga täis IRLi noored asja nii ei jätnud ja kleepisid reklaamid oma kirjadega üle. Vanarahvas ütleks selles peale "pada sõimab katelt, ühed mustad mõlemad". Jumal tänatud, et minu igapäevasele trajektoorile enam see arulage väljanäitus ei jää.
Aga ega ka eraettevõtjad paremad pole. Nähtud küll ju teleekraanil neid telefonioperaatorite eneseupitamisvõtteid. Samas aga ka üllatusi. Viimasega sai minu jaoks mõnda aega tagasi hakkama Tele2 oma seriaaliga, kus erinevalt laitmisest konkurentide kohta ka häid sõnu julgeti öelda. Auväärt algatus, millele leidub loodetavasti ohtralt järgijaid.
Et aga visuaalsest ja kõrvu kriipivast mürast mõneks ajaks vaheldust saada, tasuks ehk kunstisaali minna vaikust ja loomingut nautima. Vaadata on galeriides küllaga. Üheks variandiks näiteks Tallinna Kunstihoones üleval olev näitus "Happy Together".