Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Muutunud ajad
Möödunud pühapäeval 60 aastat tagasi tõi RCA Records turule seitsmetollise singli, mis pöörles 45 korda minutis. Jukebox'id kogusid populaarsust just tolle uuenduse järgselt.
Paar päeva varem kuulsin küsimust, mida tähendab singlite kallal töötamine, kui artistil album väljas on. Küsimusel oli point, sest siinsete tegijate singleid võib CD-Ride kujul raadio muusikatoimetajate töölaudadel virnades näha. Seda ajal, kui digitaalne müük on füüsilistest kogustest kordades üle.
Ise lootsin plaadipoest vana Lily Alleni värsket singlit "The Fear" leida, sest oli isu klassikalisel viisil kaupa teha. See kujunes lootusetuks juhtumiks, hunnikutes plaate ja soodsaid, kuid mitte KOHE vajaminevat.
Arvutini jõudes lisasin laulu iLike aplikatsiooni abil oma Facebooki profiili ning kuulan, millal tahan. Tulevik on ammu kohal.