Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Parima teenindusega autofirma on Inchcape

    2008. aasta novembris ja detsembris tehti uuring Eesti Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu (AMTEL) 10 liikme esindustes, et hinnata neis klientide teenindamisel rakendatavaid teeninduspõhimõtteid müügisaalides ja järelteeninduses.
    Müügikonsultantide tööd hinnati mystery shopping-meetodil, kus testkliendid andsid saadud teeninduse kohta tagasisidet. Järelteeninduse puhul küsitleti intervjuu vormis ettevõtete reaalseid kliente, kes oma autoga käisid regulaarses hoolduses.
    Üldine teenindustase jäi tulemusega 86% keskmisele tasemele. Müügi- ja järelteeninduse kokkuvõttes oli kaks ettevõtet väga hea teenindusega - Inchcape Motors (98%) ja ABC Motors (94%). Kõik teised jäid keskmisele tasemele. Kolmanda koha tulemusega 89% sai Saksa Auto.
    Kui omavahel võrrelda müügi- ja järelteeninduse tulemusi, siis kõrgemad olid tulemused järelteeninduses (90%). Uusi autosid salongidesse vaatama tulnud klientide teenindamine oli tulemusega 83% keskmisel tasemel.
    Autosalonge külastanud testkliendid hindasid kõige kõrgemalt teeninduskohtade välimust ning müügikonsultantide üldiseid suhtlemis- ja käitumisoskusi. Keskmisele tasemele jäi nimesiltide kandmine ning kontakti alustamise ja kliendi vajaduste määratlemisega seotud aspektid. Nõrgale tasemele jäi ainsana klientidega kontakti lõpetamine.
    Kontakti alustati sageli ilma klienti tervitamata ning piirduti vaid eri automudelite tutvustamisega, tundmata huvi selle vastu, millised on kliendi eelistused ja vajadused. Samuti jäid müügikonsultandid mitmel külastusel hätta antud automudeli eeliste väljatoomisega ega tutvustanud ka lisavarustust.
    Kontakti lõpus jäi nõrgaks edasiste sammude kokkuleppimine ja ka hüvasti ei jäetud kõigi klientidega. Positiivsena võib välja tuua, et enamikul külastustel pöördusid saalis ringijalutavate klientide poole esinduse meeskonnaliikmed.
    Samas tehti seda sageli liiga hilja - peaaegu 2/3 külastanud klientide poole pöörduti esimese viie minuti jooksul, kuid ülejäänud kliendid pidid abi otsima ise või pöörduti nende poole siis, kui nad juba salongile mitu tiiru olid peale teinud.
    Proovisõidu tegemise võimalust pakuti vaid 60% klientidest, müügipakkumisi koostati omal initsiatiivil veidi rohkem (70%). Põhilised erinevused autofirmade vahel tulidki sellest, kui palju süvenesid müügikonsultandid kliendi soovidesse, kas tehti omal initsiatiivil pakkumine proovisõiduks ja kirjalik müügipakkumine ning kuidas lõpetati klientidega teeninduskontakt. Nendes aspektides näitasid vaid üksikud firmad väga häid tulemusi.
    Kui müügiteeninduses ületasid vaid kaks ettevõtet väga hea ehk 90% koondtulemuse piiri, siis järelteeninduses tegid seda pooled ettevõtted. Ka ülejäänud viis ettevõtet said klientide käest üsna kõrged hinnangud, jäädes siiski keskmisele tasemele. Esikolmik järelteeninduses oli: Inchcape Motors, Ascar ja Saksa Auto.
    Autor: Eva Trubetskoi
  • Hetkel kuum
Suur analüüs: maailmamajanduse jõujoonte murrangus pole Euroopa seis kiita
Maailmamajanduses annavad tooni Hiina, India ja laiemalt globaalse lõuna tõus ning USA jätkuva olulisuse valguses paistab suurima kaotajana Euroopa, kirjutab majanduspublitsist Liis Laidre Äripäeva essees.
Maailmamajanduses annavad tooni Hiina, India ja laiemalt globaalse lõuna tõus ning USA jätkuva olulisuse valguses paistab suurima kaotajana Euroopa, kirjutab majanduspublitsist Liis Laidre Äripäeva essees.
Vaikne börsipäev viis S&P 500 indeksi uue rekordini
Suurele reedele eelnev kvartali viimane börsipäev kergitas S&P 500 indeksi vaikselt tänavu juba 22. rekordini.
Suurele reedele eelnev kvartali viimane börsipäev kergitas S&P 500 indeksi vaikselt tänavu juba 22. rekordini.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: viie milli eest vaba aega, palun! “Ükskõik kui pees vahepeal asjad on, kõik läheb mööda.“
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi tee avalikust häbipostist töövõiduni: süda jättis löögi vahele
Kiiresti kohanevast IT-ärist konservatiivsema tervisekassa juhiks liikunud Rain Laanet tabas uues ametis kohe tagasilöök – maksumaksjad panid ta haigekassa nime muutmise soovi eest avalikku häbiposti. Aastaid hiljem nimi siiski muutus, nii et asjaosalistel jättis süda löögi vahele.
Kiiresti kohanevast IT-ärist konservatiivsema tervisekassa juhiks liikunud Rain Laanet tabas uues ametis kohe tagasilöök – maksumaksjad panid ta haigekassa nime muutmise soovi eest avalikku häbiposti. Aastaid hiljem nimi siiski muutus, nii et asjaosalistel jättis süda löögi vahele.
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Pühadestatistika: Eesti munatoodang suureneb
Eesti munatoodang on viimastel aastatel veidi kasvama hakanud, kuid mullu ületas tarbimine toodangut veel ligi kahekordselt.
Eesti munatoodang on viimastel aastatel veidi kasvama hakanud, kuid mullu ületas tarbimine toodangut veel ligi kahekordselt.
Peterburi eestlane teeb Sillamäele tipprestorani
“Lihtsast söögikohast pole juttugi,” ütleb Irina Vengerveld söögikoha kohta, mis tuleb aastaid tühjana seisnud majja Sillamäel, kus kunagi oli sõjaväe pagarikoda.
“Lihtsast söögikohast pole juttugi,” ütleb Irina Vengerveld söögikoha kohta, mis tuleb aastaid tühjana seisnud majja Sillamäel, kus kunagi oli sõjaväe pagarikoda.