Erasektor eelistab klientidele esitada e-arveid

Jaana Pikalev 25. veebruar 2009, 00:00

Näiteks toob Swedbanki kommunikatsioonispetsialist Laura Käesel, et e-arved on populaarsemad just eraisikute seas - ligi 75% ASi Hansa Liising klientidest saavad e-arve. Juriidilistest isikutest aga u 30%. Käesel lisab, et ühiskondlikult vastutustundliku ettevõttena eelistatakse e-arveid, kuna see on kiireim, mugavam ja loodussõbralikum viis arvete saatmiseks kliendile. "Just rohelise mõtteviisi raames oleme ka üle organisatsiooni läinud kaasa ja toetanud mitmeid e-arvete kampaaniaid viimaste aastate jooksul."

EMT elektrooniliste kanalite juht Veiko Jääger soovitab samuti e-arveid. Lisaks kiirusele, mugavusele ja keskkonnasäästlikkusele on e-arved ka turvalisemad, sest füüsilisest postkastist võib arve sattuda võõrastesse kätesse või kaduma minna tõenäolisemalt kui e-postkastist. EMT lepingulistest klientidest on e-arve tellitud 59% klientidest.

E-arve puhul säästavad ettevõtted trüki- ja postiteenusest.

"E-arve puhul lisandub täiendav kulu e-posti aadresside andmebaasi ja IT-süsteemide korrashoiust ning loomisest, kuid need on võrreldes paberarve väljastamisega väikesed," selgitab Jääger veel elektroonse arve eeliseid.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    25. November 2011, 10:54
    Otsi:

    Ava täpsem otsing