Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Amserv maandab autoostja riske
Amserv Grupi juhi Raivo Küti sõnul saavad enne jaanipäeva Amservi või Ascari esindustest sõiduki soetanud eraisikud koos uue või kasutatud autoga kindlustunde, et kui nad juhtuvad töökoha kaotama, saavad nad auto tagasi anda.
Swedbanki liisingu tooteosakonna juhi Risto Lauri sõnul kasvatab selline projekt kindlasti tarbijate kindlustunnet, maandades osapoolte, eelkõige autoostja riske. Kui auto pole soetatud liisinguga, ostetakse see tagasi kampaaniatingimustes märgitud amortiseerumiskulu võrra odavamalt.
Info-Auto turundusjuht Tiit Lillipuu soovitab Amservilt autoostu plaanijal lugeda peenes kirjas lepingu tingimusi. Näiteks tõi ta välja, et auto amortisatsiooniks on määratud 3% kuus ehk 36% aastas.
"Amortisatsioon on suhteliselt suur ehk tööd ja sissetulekut kaotades saab inimene midagi küll tagasi, kuid kas see vastab ootustele," küsis ta.
Saksa Auto juhataja Toomas Kuusk hindas Amservi kampaaniat heaks tehinguks - saab kampaania toel autod müüdud, need soodsalt tagasi osta ning uuesti müües kasumit teenida. "Loodetavasti klient ikka loeb tingimusi, ega autosid osteta tagasi turuväärtuse järgi," lisas ta.
Amservi turundusdirektor Tuuli Kruusimägi selgitas, et amortisatsiooni arvestatakse ainult autode puhul, mis on kohe välja ostetud. Selliseid on viiendik müüduist. "Liisingus olevate autode puhul aga vabastame kliendi tema soovil liisingukohustusest ja ostame ise auto selle jääkväärtusega välja," selgitas ta.
"Sageli on autoomanik sunnitud oma masina müüma hinnaga, mis jääb alla auto jääkväärtuse, see tähendab, et inimestel jääb endiselt kohustusi liisinguandja ees," lisas Kruusimägi.
See on julge müügikampaania, kommenteeris Saabi müügiga tegeleva Viking Motorsi müügidirektor Timo Runge.