Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tõnspoeg läheb Motors24ga televisiooni mängumaale

    Eesti Motors24 tegevjuht Lauri Tõnspoeg rääkis, et müüs portaali 2006. aastal soomlastele. "Iseenesest on väga uhke tunne nüüd öelda, et ostsime tagasi," lisas ta. Tõnspoja sõnul ta toonast otsust ei kahetse, siis oli pakkumine niivõrd hea. "Ütleks, et meil on rohkem närvi kui soomlastel."
    "Portaal oli kolm kuud müügis, meil oli mitu konkurenti, kuid tegime parima pakkumise," rääkis Tõnspoeg Motors24 ostust ja lisas, et seda ei saa kindlasti öelda, palju portaal maksis.
    "Kuna me oleme esimene ülebaltiline autoportaal, siis on plaan ikka edasi laieneda," märkis ta. "Ilmselt lõuna poole me ei lähe, pigem huvitaks meid arenenumad riigid."
    Tõnspoja sõnul kavatsetakse tulevikus mingil määral televisioonile konkurentsi pakkuda. "Meil on oma saated, oma originaalmaterjal, omad tegijad ning oleme ööpäev läbi eetris. Oleme nüüdseks juba kaks autoajakirja üle elanud, ma loodan, et elame teised ka," lisas ta.
    Investeering loodetakse tagasi teenida pikemas perspektiivis. "Esialgu jääb meeskond samaks, arvatavasti me sellel aastal laiendame Eesti meeskonda," ütles Tõnspoeg.
    Auto24 portaali haldava Autoportaal OÜ juhi Margus Tombergi sõnul on Motors24 Eestis väga marginaalne tegija. "Eestis on nad väga marginaalsed tegijad. Me hindame nende turuosa Eestis 2%-le, nad on väga väiksed konkurendid," lisas ta.
    "Mul on hea meel, et Motors24 on eestlaste käes tagasi," kommenteeris Tomberg Motors24 jõudmist tagasi Eesti kapitali kätte.
    "Ma ei usu, et Motors24 võtab meilt reklaamikliente ära, kuna nende külastatavus on oluliselt väiksem ja nende kuulutuste vaatamiste arv on väga marginaalne, vähemalt võrreldes Auto24ga," rääkis ta võimalikust konkurentsi kasvust.
    Tombergi sõnul jääb kõigi automüügi portaalide autokuulutuste vaatamiste arv Eestis ikkagi kümme korda väiksemaks kui Auto24 kuulutuste vaatamiste arv.
    Motors24 suured sisuarenduse plaanid Tombergi ei kohuta. "Eks me arendame ka oma teenuseid edasi - ega me ka ei maga. Meil on samuti sisuarenduse plaanid, ka Auto24-l on kindel plaan laieneda. Usume ise, et me oleme eeskäija," märkis ta.
    Vaatamata suurele Motors24 ostuhuvile Auto24 huviliste hulka ei kuulunud. Tomberg pakkus, et see portaal ei maksnud suurt midagi. "Kuna tegemist on väga väikese äriga ehk nišiasjaga, siis arvan, et summa oli väga väike," märkis Tomberg.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.