Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mida arvab Google teist?

    Ettevõtted peavad hakkama saama murdosaga viimaste aastate turunduseelarvest. Selles olukorras tasub nii suurtel kui ka väikestel ettevõtetel pöörata pilk internetis leiduvatele võimalustele.
    Lisaks reklaamile tasub kriitilise pilguga vaadata seda, kuidas kliendid teid üles leiavad. Taustainfo otsimise esimene kanal on internet ja juhul, kui inimesed ei tule konkreetset portaali või lehekülge vaatama, siis kasutavad nad veebis liikumisel otsingumootorite abi.
    Eestikeelse elanikkonna vaieldamatud lemmikud on Google ja Neti.ee, kusjuures esimene kogub järjest enam populaarsust. Eesti venekeelse kasutajaskonna hulgas on populaarsemad otsingumootorid Yandex.ru ja Rambler.ru, samuti kasvab kiiresti Google'i turuosa. Tasub teha mõned otsingud oma ettevõtte kohta näiteks Google'is.
    Esiteks kirjutage otsingusse oma ettevõtte nimi ja vaadake, mis tulemusteni jõuate. Mitmendal kohal on teie koduleht? Mida veel teie ettevõtte nimega seoses kirjutatakse ajalehtede veebiväljaannetes, foorumites, blogides? Otsingut tasub korrata oma tegevusvaldkonda puudutavate märksõnadega. Mis lingid otsingus esikohale tulevad?
    Tasub kontrollida, kas infoportaalides teie kohta kuvatud info on täpne. Kas teie aadress ja kontaktandmed on õiged? Inimesed on internetis kärsitumad kui reaalses maailmas. Kui otsingumootorist leitud telefoninumber ei vasta, võidakse otsida teist teenusepakkujat.
    Teiseks, mida inimesed teie teenusest arvavad? Inimestele meeldib jagada kogemusi ja eriti lugeda teiste kogemustest.
    Bazaarvoice.com andmetel loeb kaks kolmandikku tarbijatest internetist teiste tarbijate kirjutatud hinnanguid, 92 protsenti tarbijatest peab neid hinnanguid kas kasulikuks või väga kasulikuks. Kui inimesed on kirjutanud teiega seoses negatiivsest kogemusest, siis tasub püüda neile vastata ja kliendi negatiivne kogemus positiivseks muuta.
    Mitmed uuringud on näidanud, et ettevõtete soov ja julgus astuda sõltumatul pinnal dialoogi klientidega, et nende probleeme lahendada, tõstab oluliselt klientide lojaalsust ja rahulolu.
    Tasub arvestada, et koduleht ei ole ka ainus allikas, kust inimesed teie kohta infot leiavad. Teie kui teenusepakkuja kohta käiv veebiruum tasub laiemalt ära kaardistada ja enda jaoks tööle panna. See on odavam ja võib väiksema turunduseelarve korral olla oluliselt efektiivsem kui väikesemahuline reklaamikampaania.
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Alphabeti head tulemused tekitasid järelturul ralli
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.