Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuninganna väisab Eestit
Eelmise aasta augustis alanud Madonna "The Sticky and Sweet Tour" pikenes sel aastal mitmekümne kontserdi võrra ning leidis lõpuks tee ka Tallinnasse.
Popikuninganna karjääri kaheksas suurem turnee, mis koosneb 86 kontserdist, on pühendatud tema 11. stuudioalbumi "Hard Candy" ilmumisele ja peaks lööma kõiki eelnevaid tuure nii kontserdite arvu, lavasõu, tulevärgi, tehnoloogiliste uuenduste, kostüümide kui ka kõige muuga.
Tänaseks on Madonna tuuri raames andnud nii Põhja- ja Lõuna-Ameerikas kui ka Euroopas kokku juba 70 kontserti. Popiikooni on käinud tuuri jooksul kuulamas-vaatamas rohkem kui kaks miljonit inimest. Ja sellele tuleb aina lisa.
Pärast Baltimaade ainsat kontserti Tallinnas saab Madonna esinemist järgmisel nädalal nautida veel Soomes, Rootsis, ülejärgmisel aga juba Taanis ja kaugemal. Tuurile paneb 50aastane popstaar punkti 2. septembril Iisraelis Tel Avivis.
Suurem osa kontserdil esitamisele tulevaid lugusid on Madonna viimaselt albumilt. Nende hulgas näiteks "Candy Shop", "4 Minutes", "Give It 2 Me", "Miles Away", "Spanish Lesson" jne. Kõigi fännide rõõmuks ei jää esitamata aga ka vanemad hitid ja kaasalaulmismagnetid, nagu "Frozen", "Vogue", "Rain", "La Isla Bonita", "Holiday" ja "Like A Prayer".
Popikuningannale omaselt ei puudu kontserdilt ühiskonnakriitiline ja poliitiline sõnum. Aga enne kõike seda, mida Madonnal rahvale pakkuda on, kütab rahvast üles maailmakuulus DJ Paul Oakenfold.
Madonna kontserti korraldaja BDG Music tegevdirektori Eva Palmi sõnul on tegemist kõige-kõigema kontsertiga, mida Maarjamaal nähtud. Produktsiooni mahult jäävat sellele oluliselt alla nii Metallica, Tina Tuneri, Michael Jacksoni kui ka The Rolling Stonesi kontserdid. Eks igaüks saab pärast popikuninganna äranägemist omad järeldused teha.
Juba praeguseks, enne kontsertturnee ametlikku lõppu, on "The Sticky and Sweet Tour" ületanud mitmeid rekordeid. Tegemist oli juba eelmise aasta lõpus kõige rohkem tulu toonud sooloartisti tuuriga läbi ajaloo - kokku 280 miljonit dollarit ehk üle kolme miljardi Eesti krooni.
Samuti läheb see muusikaajalukku kui kõige edukam sooloartisti kontserttuur, suurem osa kontserte on 100 protsenti välja müüdud.