Wris: ettevõtjad saaksid ärireisidelt veel 15-20% kokku hoida

05. august 2009, 10:55

Reisibüroo Wrisi analüüsi kohaselt on
ettevõtete harjumused ärireiside planeerimisel majanduslanguse tingimustes
muutunud, Wrisi soovitusel on aruka planeerimistööga võimalik kulusid kokku
hoida veelgi koguni 15-20 protsendi ulatuses.

Wris Reisibüroo juhatuse liikme Aili Kägu sõnul on majanduslangus toonud mitmeid muudatusi ärireisijate käitumisse. „Reisiplaanid kaalutakse hoolega läbi ning ettevõtted pööravad varasemast enam tähelepanu ärireiside kulude kärpimise võimalustele. Mõnedki ettevõtted on hakanud äriklassile eelistama turistiklassi ning esineb vähem samasse sihtkohta mitmekesi reisimist – selle asemel valitakse üks inimene, kes asutust reisil esindab. Samuti analüüsitakse põhjalikumalt läbi vajadus ärireisi sooritamiseks ning võimalusel viiakse mõned kohtumised läbi telefoni- või videokonverentsi teel. Senisest enam väärtustatakse partnerina reisibüroosid, kellel on vajalikud teadmised ja kontaktid, mis aitavad kliendil kulusid veelgi optimeerida,“ kirjeldas Kägu.

Juhatuse liige lisas, et ettevõtted on hinna suhtes tundlikumad ning ei ole haruldased juhud, kui kaubaks läheb pakkumine, mis erineb kallimast vaid paarikümne krooni võrra.

Wris soovitab ärireisijatele:

Esiteks, kasutada piiratud tingimustega pileteid, kuna tihti on piletid, mida ei saa muuta või millega kaasnevad muud piirangud (reisi aeg, marsruut vms) tunduvalt odavamad. Teiseks, aegsasti broneerimine – isegi nädal aega varem broneerides on odavamaid kohti rohkem saada, kui vaid 2-3 päeva enne reisi. Ning kui äri võimaldab veelgi paindlikumat etteplaneerimist, võiks lennupiletite broneerimisel ära kasutada kampaaniahindu. Kolmandaks, tuntud firmade teenuste kasutamine võimaldab ka raskel ajal kokku hoida tänu boonussüsteemidele, mida nii lennu- kui reisifirmad oma klientidele pakuvad. Neljandaks, odavamas klassis reisimine võimaldab kopsakat kokkuhoidu, samas ei mängi klass paljude sihtkohtade puhul, eriti päevaste ja lähilendude puhul, erilist rolli. Viiendaks, odavamate broneerimiskanalite kasutamine, näiteks Wris püsikliendid saavad teha ise oma broneeringud reisibüroo kodulehel oleva e-poe kaudu, mis on kiire ja soodne, samas võimaldab arvega maksta.

Samuti võimaldavad mõningast kokkuhoidu majanduslanguse mõjud ise – näiteks majutushinnad on võrreldes eelmise aastaga kukkunud kõikjal maailmas.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
05. August 2009, 10:55
Otsi:

Ava täpsem otsing