EAS: Eesti reklaamimisel pole priisatud

06. august 2009, 07:22

Kuna Eesti riigil pole kunagi olnud „hirmus
palju raha”, on olemasolevat raha kasutatud maksimaalselt efektiivset ja
lähtuvalt Eesti turismisektori vajadusest, ütles EASi turismiarenduskeskuse
direktori asetäitja Marje Braunbrück

Braunbrück selgitas, et reisisihi programm on ELi rahastatud programm, millele lisandub Eesti riigi poolne kaasfinantseeringud 20-22% EL poolsest finantseeringust.

„Riigid, kes on astunud ELi, on saanud erinevaid toetusi erinevatest programmidest, millest üks valdkondi on riigi majanduse konkurentsivõime tõstmine, mida paljud riigid on kasutanud ka turismi kui olulise majandussektori arenguks. Eelkõige aidatakse läbi erinevate programmide uusi liikmesriike arengus järele jõuda,“ lisas ta.

Reisisihi kampaaniate tegevuskavad, mis lähtuvad Eesti riiklikust turismi arengukavast 2007-2013. aastatel ja Eest kui reisisihi turundusstrateegiast 2008-2010. aastatel arutatakse läbi turismisektori katusorganisatsioonidega ja EASi turismi nõukojaga ning kooskõlastatakse vastutava ministeeriumiga, EASi turismiarenduskeskuse puhul majandusministeeriumiga, ja kinnitatakse EASi juhatuse ning EASi nõukogu poolt.

Projektide rakendamise osas teostatakse järjepidevalt auditeid, seda nii Eesti siseselt kui ka Euroopa Liidu Komisjoni poolt.

„Rahade kasutamise kontroll on väga tugev, auditeid teostab EL, majandusministeerium, rahandusministeeriumi, riigikontroll, erinevad komisjonid ning EASi siseaudit. EL rahade sihipärane ja otstarbekas kasutus on väga suur vastutus, seetõttu on kontroll väga põhjalik,“ rääkis Braunbrück.

Üle 2-3 aasta teostatakse uuringuid Eesti tuntuse kohta meie sihtturu riikides, mille tulemusena planeerime oma turunduskampaaniaid erinevates sihttururiikides ja fokusseerime lähtuvalt sellest oma sõnumid, lisas ta.

Uuringuid teostatakse Braunbrücki sõnul järjepidevalt, nende toimumine eri riikides on pikalt ette planeeritud. Lisaks sellele korraldame erinevaid spetsiifilisemaid uuringuid lähtuvalt Eesti turismi sektori nõudlusest.

"Me valime sihttururiigid vastavalt nende potentsiaalile (Maailma Turismiorganisatsiooni poolt väljatöötatud matemaatiline mudel) ja lähtudes Eesti turismisektori vajadustest. Kuna Eesti riigil pole kunagi olnud „hirmus palju raha”, siis olemasolevat raha on kasutatud maksimaalselt efektiivset ja lähtuvalt Eesti turismisektori vajadusest. Me ei tegutse huupi, vaid kampaaniad toimuvad kindlate tegevuskavade alusel, mis aitavad meil saavutada püstitatud eesmärke," kinnitas Braunbrück.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. August 2009, 12:09
Otsi:

Ava täpsem otsing